Toon posts:

Geheugen vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een update doen door er extra geheugen bij te prikken,ik heb al 64 mb pc100 en wil er 64 mb bij doen.

Nu is mijn vraag,het geheugen loopt op 6ons moet je je daar aan houden,of kun je er daar 7 of 8ons bij doen?.
Moet je ook nog op andere dingen letten bijv merk ofzo,ik zie bij pricewatch wel leuke prijzen(128 mb),maar ik ben van nature een beetje wantrouwig aangelegd en heb zo mijn twijfels over de kwaliteit van het geheugen,daar de prijzen normaal om en nabij de 3 0f 400 gulden liggen.

Elke info is welkom.

Peter

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Ik weet er niet veel van, maar ik weet wel dat je geen geheugenchips van verschillende snelheden mag mixxen.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Moet in principe goedgaan, bedenk wel dat je mobo altijd de timings aanneemt van de langzaamste chip.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Chemist: Dat is afhankelijk van je Mobo... Ik heb er thuis eentje liggen die gewoon weigerd als je verschillende snelheden mixt.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Verwijderd

Ik lees dat je nu 6 ns hebt, dus als je het geld hebt, proberen er ook een 6 ns bij te kopen, dan kun je als je ooit zou willen overklokken veel stabieler uit de bus te komen, heb je dat geld niet, of wil je niet overklokken, dan kun je er als je mobo dit ondersteund ook 8 ns bij prikken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt jongens ik weet genoeg en moet maar even doorsparen voor 6ons geheugen want ik heb een mobo die alleen 5 of 6ons ondersteund.

Bedankt Peter
Pagina: 1