Toon posts:

Tweakers-(en fok)smilies in MSN 7.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Sommige bewegende smileys van tweakers en fok doen het wel goed in MSN 7, maar sommige doen het ook niet goed. Deze : Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/schater.gif *; 8)7 Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/yes_new.gif Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/nooo.gifblijken het niet goed te doen. Zou iemand ze kunnen fixen voor msn, want ik heb er zelf namelijk de ballen verstand van en het lijkt me leuk om die te gaan gebruiken in msn. Vooral deze 8)7 heb je nog wel eens nodig.

BVD. :W

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 12:33 ]

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 20:54
jo, dit forum is niet geschikt voor mensen die op zoek zijn naar hulp op dit niveau. je zou zelf kunnen gaan uitzoeken hoe de smilies in msn 7 gestopt moeten worden en dat kun je vervoglens zelf gaan doen.

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
EnsconcE schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:27:
jo, dit forum is niet geschikt voor mensen die op zoek zijn naar hulp op dit niveau. je zou zelf kunnen gaan uitzoeken hoe de smilies in msn 7 gestopt moeten worden en dat kun je vervoglens zelf gaan doen.
volgens mij weet de TS dat al, en kan hij dat ook, maar bepaalde smilies werken minder goed(?).

Verwijderd

Topicstarter
EnsconcE schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:27:
Lekker behulpzaam kerel, bedankt. :O

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je hebt een smiley pack ofzo geinstaleerd? Welke? Wat heb je zelf al geprobeerd? :)
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:31:
[...]

Lees anders deze nog eens goed door: Policy: Alle regels die op het forum gelden

[ Voor 60% gewijzigd door Spider.007 op 03-12-2004 12:33 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
bigfoot1942 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:30:
[...]

volgens mij weet de TS dat al, en kan hij dat ook, maar bepaalde smilies werken minder goed(?).
Precies.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat heb je al gedaan om de smileys aan het werk te krijgen? En wát werkt er precies niet? :?

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 20:54
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:31:
[...]

Het was ook neit behulpzaam bedoelt, je openingspost is alosf wij dat ff voor jou moeten fixen en dat vind ik heel makkelijk van je. als iedereen dit zou doen dan zou het forum een dikke rotzooi worden waar alleen maar vragen worden gesteld een geen antwoord word gegeven(zijn genoeg voorbeelden van op inet).

[ontopic]
Spider.007 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:32:
Je hebt een smiley pack ofzo geinstaleerd? Welke? Wat heb je zelf al geprobeerd? :)

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:34:
Wat heb je al gedaan om de smileys aan het werk te krijgen? En wát werkt er precies niet? :?
Ik heb geen smily pack geinstalleeerd maar sla ze gewoon op. Sommige worden dan goed weer gegeven zoals deze _/-\o_ doet het dan gewoon zoals ie het hier op het forum ook doet. maar een andere zoals deze 8)7 doet het niet. Het hamertje beweegt wel maar niet goed zoals je hier op het forum ziet. En andere smilys zoals deze :O beweegt helemaal niet. En nu heb ik helemaal geen verstand van photoshop oid, dus mijn vraag is of iemand die daar wel verstand van heeft de smilies kan fixen zodat ze goed worden weergegeven in MSN 7.0. Niet alleen voor mezelf, maar dan kan iedereen deze leuke smilies in msn gaan gebruiken.
Pagina: 1