Toon posts:

wat is de kracht van de verslaving: internet???

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic en laat de boom maar groeien dacht ik...

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:12

Elvhenk

Madam Mikmak

~~~~~~iiiiiiii~~~~~~~ kort door de bocht dacht ik zo!! :P

Ben niet verslaafd. Ben ook niet in denial. Ik ontken dat ik in denial ben.

Verwijderd

Tja, er is zo weinig op TV om 3 uur 's nachts. En om nou om die tijd een paar vrienden op te bellen om een filmpje te huren.

Verwijderd

Topicstarter
dus er is een overdag en nachtverslaving??

Hmmm miss. wel interessant.

Verwijderd

Tja of dit nou echt levensbeschouwing is?

Maar als ik mezelf tot internet-addict reken (ontkennen zou redelijk belachelijk zijn) dan is dat om de volgende redenen.

- ICQ, SMS
- Quake III
- Gecatagosriseerd nieuws, zoals Tweakers, FOK!, Gamers.nl
- Forums zoals deze

Een ander belangrijkpunt waarom internet beter is dan bv TV is omdat het volledig interactief is en je bent niet gebonden aan een tijdstip.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De enige reden waarom ik Internet is verveling. De echte verslaving dat ik liever Internette dan andere dingen deed is bij mij voorbij, tis nu gewoon dat ik niks anders te doen heb.

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 12:06

faraway

Dank U...

Een verslaving is iets waar je niet meer buiten kan, dat heb ik (nog) niet echt met internet. Ik heb internet wel altijd open staan, zowel thuis als op m'n werk en regelmatig ga ik dan een half uurtje even rondkijken of er nog iets interessants te zien/doen is. Maar ik doe ondertussen ook een helehoop andere dingen.
En als ik op vakantie ben vind ik het een zegen dat ik een paar weken lang niet tegen een beeldscherm hoef aan te turen:)

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen dat als mij ninternet er een week of 2 uit zou liggen dat ik dat toch best zwaar kut zou vinden.

Mijn dagen zouden er heel anders uitzien.

Verveling/afleiding speelt ook wel een rol trouwens.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:12

Elvhenk

Madam Mikmak

Ik hoef ook niet de godganse dag online te zijn, maar af en toe checken moet wel. Anders neemt de onrust rap toe! ;)
Echt surfen doe ik niet veel, zeker niet thuis. Maar geregeld email checken enzo, dat moet!

Verwijderd

ik hang vaak thuis op internet omdat ik niks anders te doen heb; op het werk meer als ontspanning...

maar wat heeft dit in godsnaam te maken met wetenschap en levensbeschouwing? hoe dit topic geopend is, is ook een beetje off-topic stijl...

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
hmmz indeed niet echt w&l... tis dat ik niet kan moven anders had ik hem naar sg gemoved.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.