Toon posts:

Favorieten script met cookie

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HoI!

Ik ben voor mijn website op zoek naar een script waarmee je pagina's op een site in een eigen favorieten blok kan zetten, en dat dit wordt opgeslagen in een cookie.

Dus ik maak op een pagina een link "deze bij mijn favorieten" en als je daar dan op klikt dat je dan op de mainpage in het blok Eigen favorieten kijkt de link er met linknaam bij staat.

Ik heb me rot gezocht op google, hotscripts ik heb zelfs gekeken hoe je zoiets zelf maakt maar werken met cookies is echt moeilijk, weet iemand of hier een kant en klaar script voor is?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-05 13:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik ben voor mijn website op zoek naar een script waarmee je pagina's op een site in een eigen favorieten blok kan zetten, en dat dit wordt opgeslagen in een cookie.
weet iemand of hier een kant en klaar script voor is?
Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van zaken :) Vragen om kant-en klare scripts staan we dan ook niet toe :) Wil je zelf aan de gang gaan, dan ben je welkom om hier een topic te openen, indien je problemen tegen komt :)

Wel hebben we inhoudelijk een aantal eisen aan topics, zie hiervoor: P&W FAQ - De "quickstart"

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.