Hoi,
vandaag ben ik samen met een collega bezig geweest met een pagina, waarmee je de favorieten kan exportereren. Hij had hem ergens vandaan en hij werkte niet helemaal. Punt is dat de er een foutje in het script zit. Alleen waar? Ik ben zelf geen expert op het gebied van Javascript en ik bezit dus ook onvoldoende kennis over dit onderwerp om de foute code eruit te vissen en te vervangen met valide code. Op dit punt wilde ik jullie hulp inschakelen
komtie !
Gaat dus om dit stuk
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
bvd,
Nawin
vandaag ben ik samen met een collega bezig geweest met een pagina, waarmee je de favorieten kan exportereren. Hij had hem ergens vandaan en hij werkte niet helemaal. Punt is dat de er een foutje in het script zit. Alleen waar? Ik ben zelf geen expert op het gebied van Javascript en ik bezit dus ook onvoldoende kennis over dit onderwerp om de foute code eruit te vissen en te vervangen met valide code. Op dit punt wilde ik jullie hulp inschakelen
komtie !
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <html>
<head>
<title>Convert Internet Explorer Favorites to HTML File</title>
</head>
<body>
<h3 align=center>Convert Internet Explorer Favorites to HTML File</h3>
<div style="margin:50px;font:italic 12pt arial;">
Clicking the link below exports Internet Explorer Favorites to C:\myfav.htm on your local computer, then displays that file.
(Only works when run with Internet Explorer 5 or higher).
<p>Note: If you are running this from my web site you are NOT sending the information to me.
</div>
<div align=center>
<a href="javascript:external.ImportExportFavorites(0,'c:\\myfav.htm');window.open('c:\\myfav.htm');window.location.reload();">Export Favorites</a>
</div>
</body>
</html> |
Gaat dus om dit stuk
code:
1
| href="javascript:external.ImportExportFavorites(0,'c:\\myfav.htm');window.open('c:\\myfav.htm');window.location.reload();">Export Favorites</a> |
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
bvd,
Nawin