P1 133 Linux Redhat 7.2 Apache webserver. And a PII 433 @ 541 with Windows 2000
Wat heb je zelf al geprobeerd? Windows Server 2003 is niet gebouwd om zonder wachtwoorden te werken. De meeste locaties waar het wordt ingezet is dit bedrijfskritisch. Je kan wel met de Guest-account open of Everyone permissies misschien het een en ander doen, maar dat is met een beetje stoeien met rechten wel uit te vinden.total_confusion schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:23:
Ik heb een pc met windows 2003 erop,
nu zou ik graag een map delen zonder dat iemand een gebruikers naam of wachtwoord moet invullen. Net zoals je bij windows xp bijvoorbeeld kan: simpel delen.
Probleem nu is namelijk dat ik met mijn xbox niet naar die pc kan connecten omdat hij dan een gebruikersnaam etc moet hebben.
De optie simpel delen is helaas niet meer mogelijk in 2003. Iemand een idee?
Check ook Windows Operating Systems - Policy, Windows Operating Systems - FAQ, Algemene gedragsregels (Netiquette), FAQ - Network Troubleshooting en [rml][ xbox] Xbox media center[/rml] nog even. Hierin wordt onder andere uitgelegd dat we iets meer vooronderzoek verwachten, en ook misschien wel de oplossing voor je probleem. Succes!
Probeer ook eens in je gpo de instelling voor passords op 0 karakters te zetten. Als je everyone full control geeft zou het zonder ook moeten werken lijkt me
Dit topic is gesloten.
![]()