[Koeling] Past de Zalman CNPS-7000 op de MSI 875P Neo FIS2R?

Pagina: 1
Acties:

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:26
Ik wil graag een Zalman krijgen voor Sinterklaas (hij heeft al toestemming gegeven ;) ) alleen kan ik nergens met zekerheid vinden of hij op mijn board past.
Dus mijn vraag is: past de Zalman 7000 op de MSI 875P Neo FIS2R rev.1.0 ?

Ik heb gesearched en op de Zalman site etc. gekeken. Mijn grootste punt is denk ik dat rijtje condensators naar de socket.

De 7700 past vrijwel cker niet dus vandaar dat ik die niet neem;)

Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/mbd_img/6758.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door XoReP op 03-12-2004 11:16 ]

Verwijderd

Houd er wel rekening mee dat je in je kast genoeg ruimt tussen je board en je voeding heb.

• XoReP
Had ik al rekening mee gehouden ;)

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 17:01
Op de site van zalman staat een mooi overzichtje bij de beschrijving van de koeler met daarin op welke moederboorden hij niet past, geloof zo op de site of in de .pda
Mocht je model er niet bij staan dan moet je gewoon de maten gebruiken;

5cm vanaf het midden van je proc mag er niks 3,5cm omhoog steken (kijk dit ff op site na is al 6maanden geleden dat ik dit nakeek en heb nog welees de neiging getalen door elkaar te halen ;) )

mochtie nou over je nb gaan geen paniek, bij mij is de stekker van de nb fan eruit en hijs nog steeds koel, voordeeltje van die zalman koelers die over je mobo heen blazen.

[ Voor 18% gewijzigd door Th3Eagle op 03-12-2004 15:22 ]

• XoReP
Ik had al op die site gekeken en daar werd alleen iets gezegd over dat de 865 PE boarden niet compatible waren.

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 17:01
Lees nog een keer mijn post ees :D

Zoek de maten op pak je liniaal en meten maar ;)

• XoReP
Ik heb het net gemeten zover het kon, en volgens mij past het. Missschien dat iemand die beide in zijn bezit heeft kan vertellen of dit ook werkelijk zo is (ff voor de ckerheid) ;)

EDIT: Al iets meer ckerheid. In een forum zag ik iemand met dit board en zalman staan in zijn specs.

[ Voor 23% gewijzigd door XoReP op 04-12-2004 01:47 ]

• XoReP
LAMA

[ Voor 100% gewijzigd door XoReP op 05-12-2004 13:46 ]

Verwijderd

Ik heb dezelfde vraag, maar dan of hij op een DFI Lanparty UT kan. Genoeg ruimte in de kast heb ik denk ik wel. Maar als iemand het kan bevestigen, is het mooi.

• XoReP
Net mailtje van alman terug gekregen met de bevestiging dat hij past :*)

Meteen besteld en hopen dat het past i.v.m PSU :/ Tis namelijk nogal kantje bord ;)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

ZaeK schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:25:
Ik had al op die site gekeken en daar werd alleen iets gezegd over dat de 865 PE boarden niet compatible waren.
Vreemd...

Ik heb de CNPS-7000A op m'n MSI 865PE Neo2 FIS2R, en dat past prima. Op de 875 gaat het dus ook wel werken, want het bord is exact hetzelfde (behalve de chipset dan)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Pagina: 1