Toon posts:

[WIFI] AD-hoc met Win XP pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht, maar alle problemen die ik tegenkwam waren met een specifieke netwerkkaart.

Mijn vraag:

Hoe maak je een draadlose verbinding met Win XP software (dus niet met software die bij netwerkkaart krijgt), tussen 2 laptops zonder een 3de stukje hardware?

Wil namelijk gamen met een vriend welke ook laptop met wifi heeft (beide Win XP).

Netwerkkaarten doen het gewoon met Win XP software dus gebruik software welke is megeleverd met netwerkkaart niet.
In Win XP moet het toch mogelijk zijn zon netwerk op te zetten zonder die software?

Graag zo van:
rechter muis mijn netwerkverbindingen->eigenschappen->rechtermuis draadloos netwerkverbinding->eigenschappen->geavanceerd->

denk dat t hier ergens moet maar weet niet hoe.

(als ik aan de praat heb haal ik zon usb ding en kan ik gewoon bij iedereen erin pleure win xp ziet em even instellen en internetten bij die mensen. Dus geen gedoe met software wil gewoon weten hoe t in windows moet dat k bij mensen met internet en xp ding erin druk instellen in windows dus geen andere software en dat ik daar kan internetten)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 10:18 ]

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Beide vast ip in dezelfde subnetmask en even op adhoc netwerk instellen of p2p weet niet precies wat de benaming ook alweer is.
Dan moet ie het doen.

And this !! Is to go even further beyond!!!

Verwijderd

wat voor kaarten zijn het?

sommige kaarten (jaja: sitecom en zo) kunnen namelijk niet automatisch geconfigureerd worden alhoewel het lijkt alsof dat wel gebeurt.. (inruilen voor een linksys was het einde van mijn probleem :P ).

Het kan ook zijn dat je de ad-hoc mogelijkheid bij de hardware-eigenschappen moet instellen. (ipv infrastructure).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:17:
wat voor kaarten zijn het?

sommige kaarten (jaja: sitecom en zo) kunnen namelijk niet automatisch geconfigureerd worden alhoewel het lijkt alsof dat wel gebeurt.. (inruilen voor een linksys was het einde van mijn probleem :P ).

Het kan ook zijn dat je de ad-hoc mogelijkheid bij de hardware-eigenschappen moet instellen. (ipv infrastructure).
zitten ingebouwd 1 in me asus w1000 en 1 in acer laptop.

maar hoe zou je moeten instellen met winXP (zonder de software van de kaartern maar gewoon met auto instal pspul van winxp)?