Toon posts:

[StarWars] foutmelding na installatie geluidskaart? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan sinds de installatie van een nieuwe geluidskaart het spel star wars galactic battlegrounds saga.
Het systeem loopt vast en geeft de volgende mededeling:
bestandsnaam: VDD (03) + 0001816 fout 00 : 0028 : C0231D9E

Ik heb een geforce fx5700LE 128 mb/ direct x 9.0 / AGP 8x videokaart van het merk PEAk.

wie kan mij helpen?

Verwijderd

Kijk hier even: http://www.battlefront.co...ultimatebb.cgi?category=1
en ga dan naar, Combat Mission Tech Support en dan naar, CMBO Special Edition and system lock ups.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 09:02 ]

Verwijderd

Misschien heb je verouderde drivers en is het beter om de geluidskaartdrivers te updaten.
Verder hebben veel games voor dit soort problemen ook patches die problemen met bepaalde hardware verhelpen.
En inderdaad is de link die hiervoor wordt gegeven ook heel erg handig.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even met een titeledit :)

[i]foutmelding bij spelen spel /me > [StarWars] foutmelding na installatie geluidskaart? *
WOS > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Hafido, neem Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen eens heel goed door en post eens alle benodigde info om je te kunnen helpen. Hier kunnen we namelijk bar weinig mee.
Je vermeld zo mooi dat het gebeurt is na het installeren van je geluidskaart, maar ik zie nergens wat voor geluidskaart het is en welke drivers je daarvoor gebruikt ;)