Xiaomi 13T Pro
Twee puntjes:
• Dit is al eerder langsgekomen
• Zet 'Centreren' in je prefs aan.
• Dit is al eerder langsgekomen
• Zet 'Centreren' in je prefs aan.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Dan heb ik nog wel een leuke
De Poll die we altijd maken (poll.dezeserver), is nog in de 'oude style'. Wie kunnen we benaderen om dat ook aan te passen? (lijkt me wel zo mooi).
Even lezen op die paginaproller schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 07:57:
Dan heb ik nog wel een leukeDe Poll die we altijd maken (poll.dezeserver), is nog in de 'oude style'. Wie kunnen we benaderen om dat ook aan te passen? (lijkt me wel zo mooi).
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Als ik met mijn muis op MyReact sta, krijg ik geen menutje, dus kan ook geen Prefs keizen...
Dan ben ik bang dat je een probleempje hebt met ofwel je browser ofwel de instellingen daarvan.DnY! schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:10:
Als ik met mijn muis op MyReact sta, krijg ik geen menutje, dus kan ook geen Prefs keizen...
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Heb het met IE en FF geprobeert...Mr. Liu schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:13:
[...]
Dan ben ik bang dat je een probleempje hebt met ofwel je browser ofwel de instellingen daarvan.
Op de frontpage krijg ik wel gewoon van die uitschuif menutjes...
Bekijk Nieuwe layout! (deel 2) even 
En bekijk dan ook meteen curry684 in "Nieuwe layout! (deel 2)" even. Dit soort dingen zijn al uitgebreid besproken. Daarom gaat dit topic dus ook dicht
En bekijk dan ook meteen curry684 in "Nieuwe layout! (deel 2)" even. Dit soort dingen zijn al uitgebreid besproken. Daarom gaat dit topic dus ook dicht
Nog even een late aanvulling: waarschijnlijk werkt de directe url wel: http://gathering.tweakers.net/forum/preferencesDnY! schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:10:
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.