Abit AV8 3rd Eye + Zalman CNPS7700-Cu?

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
Is er iemand die een Abit AV8 3rd Eye heeft? Met daarop de Zalman CNPS7700-Cu?

Een maat van mij heeft namelijk een 754 bordje van Asus als ik me niet vergis, maar daar past die niet op, want dat stond op de site. Als ik naar de site ga en de moederborden zou gaan bekijken via het knopje "View" dan krijg ik dus niets...

Is er dan helemaal niemand? :P

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 09:47

AcouSE

Swedish Chef

[CME] -> [PMG]
Titelfix

Verwijderd

Op de website van Zalman staat dit:
* Note :
No motherboard components with a height greater than 39mm (1.53inch), as well as the PSU, disk drives, VGA card, and RAM should be present within a 68mm (2.68 inch) radius from the center of the CPU.
Kan je niet even meten of de cooler op dit moederbord past a.d.h. van deze info?

EDIT: Of heb je het moederbord nog niet in bezit?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 09:21 ]

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:20:
Op de website van Zalman staat dit:

[...]

Kan je niet even meten of de cooler op dit moederbord past a.d.h. van deze info?

EDIT: Of heb je het moederbord nog niet in bezit?
Precies :)

In principe kan ik wel de 7000 nemen als ik dus alles bestel... Maar dat kan nog even duren, eerst maar eens jarig worden maandag :)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 21:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Mijn ervaring met de 7700 is dat hij meestal wel past omdat er geen componenten hoger zijn 4cm (condensator is geen 4cm hoog en een DDR ook niet meestal). Wat een probleem kan zijn is jouw kast, als de 7700 namelijk boven het bord uitsteekt zoals bij mijn Asus P5GDC dan komt ie tegen je voeding aan.

Pak gewoon de manual van site, zoek een afbeelding van het mobo met afmetingen en maak een rondje van verhoudinggewijs 68mm rondom het centrum van de cpu socket. Gaat ie buiten het bord, dan moet je kijken in je kast of dat een probleem gaat worden.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)