Ik heb een aantal Cobalt RAQ2 machines die als DNS1, DNS2 en DNS3 draaien. Deze draaien alle laatste patches en updates van (inmiddels Sun).
Op google kan ik geen antwoord vinden hoe ik deze IPb6 compatible wil maken. Ik wil dit namelijk omdat de druk vanaf SIDN ook toeneemt om IPv6 compatible te zijn. Bovendien willen we voor klanten binnenkort ook AAAA records in onze DNS zetten.
Als ik inlog zie ik:
-------------------------------------
Cobalt Linux release 4.0 (Fargo)
Kernel 2.0.34C52_SK on a mips
--------------------------------------
Nu zou de Linux RedHat Kernel 2.0.x in principe NIET IPv6 compatibel zijn. (Nu is het wel een Cobalt modified OS,. maargoed)
Nogmaals, het enige wat ik er op draai is BIND voor de DNS, geen apache of wat dan ook. Dus ik hoef hem alleen maar een IPv6 toe te kennen.
Weet iemand hoe dit moet / kan ? Of ervaring met Ipv6 op deze OS'sen/Kernels ?
Op google kan ik geen antwoord vinden hoe ik deze IPb6 compatible wil maken. Ik wil dit namelijk omdat de druk vanaf SIDN ook toeneemt om IPv6 compatible te zijn. Bovendien willen we voor klanten binnenkort ook AAAA records in onze DNS zetten.
Als ik inlog zie ik:
-------------------------------------
Cobalt Linux release 4.0 (Fargo)
Kernel 2.0.34C52_SK on a mips
--------------------------------------
Nu zou de Linux RedHat Kernel 2.0.x in principe NIET IPv6 compatibel zijn. (Nu is het wel een Cobalt modified OS,. maargoed)
Nogmaals, het enige wat ik er op draai is BIND voor de DNS, geen apache of wat dan ook. Dus ik hoef hem alleen maar een IPv6 toe te kennen.
Weet iemand hoe dit moet / kan ? Of ervaring met Ipv6 op deze OS'sen/Kernels ?
...don't know what should be here...