Hallo medetweakers!,
Ik heb vrij dringend jullie hulp nodig..!.
Ik heb net een systeem ineengezet maar het werkt niet
Ik zal eerst en vooral beginnen met mijn systeemspecs:
Amd 3200+ socket 939
Msi K8n neo 2 platinum edition
512 mb Kingston DDR pc 3200
Ati radeon 9600xt 128 mb van Sapphire
200 gb Seagate Barracuda 7200.7
Zalman koeler 7000a al-cu
Tagan 380 watt voeding
Als ik op de power knop van mijn pc druk begint mijn zalman koeler te draaien ,en het fannetje op het mobo dat de chipset koelt, verder gebeurd er volgens mij helemaal niets.De hd spint niet op, cd roms ed heb ik niet aangesloten.
Ik heb daarna het diagnostische tool van msi aangesloten ( het heeft 4 lichtjes achteraan en je moet het op de usb en nog iets aansluiten), alle 4 branden de leds (rood). Dat duid volgens de handleiding op een processor beschadiging
Ik zou niet weten hoe ik mijn CPU moet beschadigt hebben ik ben ZEER voorzichtig geweest... hoe kan ik dit oplossen? (beetje in paniek):-)
alvast zeer vriendelijk bedankt voor wie me kan helpen
Groetjes jeroen
Ik heb vrij dringend jullie hulp nodig..!.
Ik heb net een systeem ineengezet maar het werkt niet
Ik zal eerst en vooral beginnen met mijn systeemspecs:
Amd 3200+ socket 939
Msi K8n neo 2 platinum edition
512 mb Kingston DDR pc 3200
Ati radeon 9600xt 128 mb van Sapphire
200 gb Seagate Barracuda 7200.7
Zalman koeler 7000a al-cu
Tagan 380 watt voeding
Als ik op de power knop van mijn pc druk begint mijn zalman koeler te draaien ,en het fannetje op het mobo dat de chipset koelt, verder gebeurd er volgens mij helemaal niets.De hd spint niet op, cd roms ed heb ik niet aangesloten.
Ik heb daarna het diagnostische tool van msi aangesloten ( het heeft 4 lichtjes achteraan en je moet het op de usb en nog iets aansluiten), alle 4 branden de leds (rood). Dat duid volgens de handleiding op een processor beschadiging
Ik zou niet weten hoe ik mijn CPU moet beschadigt hebben ik ben ZEER voorzichtig geweest... hoe kan ik dit oplossen? (beetje in paniek):-)
alvast zeer vriendelijk bedankt voor wie me kan helpen
Groetjes jeroen