[XP64Bit] Optical drives*

Pagina: 1
Acties:

• Da_DvD
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-02 21:45
Ik draai de 64-bit versie van Windows XP, en ik heb enkele .iso en .cue images die ik wil branden, of wil laden in een virtual drive. Ik heb meerdere brandprogramma's geprobeerd, maar ze vinden om de één of andere reden mijn dvd-brander niet eens. De virtual drive programma's willen niet eens installeren en geven dezelfde foutmelding. (iets onbegrijpelijks)

Ik weet wel zeker dat het aan Win64 ligt, waarschijnlijk wordt de dvd driver van microsoft niet herkend ofzo. Het vreemde is wel dat de ingebouwde brand-functionaliteit van Windows wel gewoon werkt.

Ik heb op de site van NEC gezocht naar eventuele 64-bit drivers voor de ND-3500 maar er is op die hele site geen driver te vinden muv drivers voor Windows 3.xx.

Ken er iemand een programma dat me verder kan helpen?

[ Voor 9% gewijzigd door Da_DvD op 02-12-2004 23:27 ]

Verwijderd

Gebruik een gewone 32bit windows, of probeer Nero eens. Het is niet voor niets nog een béta versie. Windows heeft uitzichzelf geen drivers nodig voor optical drives, sinds Win95 niet meer.

Advies: wacht lekker tot AMD64 versies van je brandprogramma uitkomen, en tot het OS in full versie uit is.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
http://www.google.nl/sear...4+dvd+burner+software&lr=

Even zoeken op Google. Genoeg hits te vinden, wordt o.a. verwezen naar WinImage, waar een Win64 versie van te downloaden is.
Op www.nero.com even zoeken op 64 bit en je zult zien dat er in de meest recente versies ondersteuning voor de AMD64 is opgenomen.

• Da_DvD
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-02 21:45
Probleem is dat ik geen 32-bit Windows heb... of beter gezegd geen serial ;-)
Vandaar dat ik 64 draai, die heeft zo'n leuke 360 dagen trial.
Verder klaagt Nero steeds dat mijn demo al verlopen is (zelfs als ik opnieuw installeer nadat ik alles met 'Ahead' en 'Nero' uit de registry verwijdert heb)

EDIT: WinImage _/-\o_
Had zelf wel op Google gezocht maar deze kreeg te weinig hits in mijn search ;-)

[ Voor 25% gewijzigd door Da_DvD op 02-12-2004 23:54 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Titel iets aangepast
64-bit Windows en optical drives [XP64Bit] Optical drives*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters