Ik draai de 64-bit versie van Windows XP, en ik heb enkele .iso en .cue images die ik wil branden, of wil laden in een virtual drive. Ik heb meerdere brandprogramma's geprobeerd, maar ze vinden om de één of andere reden mijn dvd-brander niet eens. De virtual drive programma's willen niet eens installeren en geven dezelfde foutmelding. (iets onbegrijpelijks)
Ik weet wel zeker dat het aan Win64 ligt, waarschijnlijk wordt de dvd driver van microsoft niet herkend ofzo. Het vreemde is wel dat de ingebouwde brand-functionaliteit van Windows wel gewoon werkt.
Ik heb op de site van NEC gezocht naar eventuele 64-bit drivers voor de ND-3500 maar er is op die hele site geen driver te vinden muv drivers voor Windows 3.xx.
Ken er iemand een programma dat me verder kan helpen?
Ik weet wel zeker dat het aan Win64 ligt, waarschijnlijk wordt de dvd driver van microsoft niet herkend ofzo. Het vreemde is wel dat de ingebouwde brand-functionaliteit van Windows wel gewoon werkt.
Ik heb op de site van NEC gezocht naar eventuele 64-bit drivers voor de ND-3500 maar er is op die hele site geen driver te vinden muv drivers voor Windows 3.xx.
Ken er iemand een programma dat me verder kan helpen?
[ Voor 9% gewijzigd door Da_DvD op 02-12-2004 23:27 ]