Toon posts:

Medion MD 80054 DVD/videorecorder gekocht maar...

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Woensdag heb ik de Medion MD 80054 DVD/videorecorder gekocht bij Aldi maar... bij het zenderzoeken vindt het apparaat maar 10 zenders. Ik heb hem al dichtbij de kabelaansluiting gezet met een kabel van 1 m, maar dat maakte geen verschil.

Handmatig kanalen kiezen is er ook niet bij.

Iemand een tip? Zijn er meer kopers, waarbij het apparaat misschien wel goed werkt?

Verwijderd

Topicstarter
Zucht. Medion-helpdesk gebeld. Het is een Duits product en in Duitsland hebben ze alleen hele kanalen, geen halve, +/- kanalen zoals hier. Volgende week woensdag komt er een nieuwe firmware die het probleem moet oplossen :X

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En ze nemen de telefoon op tussen 11 en 8 :?

Verwijderd

Topicstarter
Valt wel mee; werkdagen van 7 tot 23 uur. In het weekend zijn ze korter open. Zie http://www1.medion.com/nl/ voor telnr etc.

Verwijderd

Topicstarter
helaas heb ik de firmware er nog niet, en er is nog een probleem waar de Medion/MSC-helpdesk de schouders bij ophaalt. Bij het afspelen van een audio-cd waar géén pauze tussen de nummers hoort, voegt het ding toch een 'hik' van een halve seconde in.

Oh ja, en als je op 'stop' drukt en je wil weer verder, begint hij weer van voren af aan. Mijn Sony dvd-speler onthield gewoon waar ie gebleven was :-/

Denk dat het ding terug moet...

Verwijderd

koop dan gelijk een apparaat van een echte merk (philips, jvc, sony) kost iets meer, maar dan heb je ook wat.

Verwijderd

Ik heb je vraag over welke DVD-recorder je nu beter kan kiezen verwijderd, dan kan dit topic tenminse open blijven voor het geval iemand met dezelfe problemen zit en wel een goede firmware vindt.

Verwijderd

Is die firmware al ergens te vinden ?
:r

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 01:28:
Is die firmware al ergens te vinden ?
:r
Ik heb de beloofde cd nooit ontvangen [en apparaat teruggebracht].
Pagina: 1