Toon posts:

Vaag probleem intern modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 56K intern Etech modem met Rockwell chipset. Moederbord is AOpen AX6BC. Heb dualbootsysteem met voor ieder OS een eigen partitie (c: win2000prof, d: Win98).
Nu kom ik er na een paar weken achter dat ik geen internet verbinding meer kan opzetten onder Win98. De melding die ik krijg is: "Could not detect modem. It may be in use, turned off, or not properly installed".
Modem werkt WEL onder Win2000.
Heb al van alles geprobeerd. Drivers en Compoort opnieuw geinstalleerd. Modem eruit getrokken, opnieuw laten detecteren (wordt overigens niet door Win98 gedetecteerd). Niets helpt. Zelfs opnieuw Win98 geinstalleerd (op geformateerde partitie).
Ben ten einde raad.
Wie o wie helpt mij?
Alle suggesties zijn welkom.
Thanks,

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

edit:
Ik haat schooltoetsenborden, zitten voorgeprogrammeerde tikfout-macro's o.i.d. in. :(

Ik krijg die foutmelding als ik probeer te connecten en ik heb een DOS-box openstaan, die reserveert blijkbaar de COM poort voor zichzelf. Misschien dat jij ook iets hebt draaien wat dat doet?

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.