Ik gebruik al tijden Firefox (telkens de nieuwste) en ben er erg tevreden over, echter: sites zoals IGN.com en Gamespot.com laden altijd raar: alles in het beeld flikkert als een gek, totdat de hele pagina geladen is. Ik heb zo'n idee dat dat aan de Flash plugin ligt, dus ik heb die overnieuw gedownload - helpt niet. Ik heb dit probleem al sinds een paar versies. Internet Explorer heeft er geen last van. Weet iemand meer?
Bij mij flikkert hij alleen als ik een nieuwe theme kies. En ook alleen met firefox. Inderdaad. Maar verder is er niks aan de hand. De site blijft niet flikkeren ofzo. Bij jou wel dan?
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Verwijderd
Ik heb het ook met Gamespot, ik vind de HTML code er overigens erg bagger uit zien, en dat zal vast wel een handje meehelpen.
Je ziet tijdens dat flitsen trouwens de Flash objecten als het ware vanuit midden boven naar hun gewenste positie op de pagina springen. Dan ligt het volgens mij aan de manier van positionering in HTML of CSS waardoor ie zo gaat flitsen.
Je ziet tijdens dat flitsen trouwens de Flash objecten als het ware vanuit midden boven naar hun gewenste positie op de pagina springen. Dan ligt het volgens mij aan de manier van positionering in HTML of CSS waardoor ie zo gaat flitsen.
Dit schijnt opgelost te zijn in de nightly van vandaag of gisteren. Maar die nightly is verder niet zo lekker, in verband met het niet werken van extensies AFAIK. Dus als het meezit is dit gefixt in Firefox 1.1 die in maart uitkomt.
Ik heb dit al een aantal maand geleden als bug voorbij zien komen, het zou inmiddels opgelost moeten zijn. In ieder geval wordt eraan gewerkt. Ik wacht nog op de eerste stabiele build met de slashdot-fix (ja ik weet dat er een extensie voor bestaat maar dat is zo overdreven).
...maar ik heb een bel op mijn fiets
Bij mij flikkert 'ie dus als ik de pagina opstart, zodra alle plaatjes geladen zijn is er niks meer aan de hand. Maar goed, die Flashpagina's willen soms wel enkele seconden duren voordat ze klaar zijn, en dan heb je ondertussen al 3 keer een epileptische aanval gehad van het geflikker van alle grafische objecten.x-man schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:48:
Bij mij flikkert hij alleen als ik een nieuwe theme kies. En ook alleen met firefox. Inderdaad. Maar verder is er niks aan de hand. De site blijft niet flikkeren ofzo. Bij jou wel dan?
Verwijderd
Ik had het probleem ook met firefox, ook op gamefaqs (van gamespot, helaas...). Een vrolijk filtertje wat adblock heet heeft dat voor me opgelost.
Pagina: 1