DWL-510

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• bramvandensteen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Beste medetweakers,
Ik heb een WLan kaart de D-Link DWL 510. Ik wil nu overstappen op linux dus ik installeer Fedora Core 3, dan lees ik op de site van D-link dat ik linux-wlan moet downloade. ik download dit volg de readme (dus ik unpack de tar) ik start hierna de procedure die ik volgens de readme moet volgen (make config) geef alle parameters in maar op het einde moet ik een Linux Source Directory ingeven. Ik heb al op verschillende site's en op GoT gezocht maar ik vindt de Linux Source Directory niet in Fedora Core 3 :? . Zit deze niet normaal in /usr/src/linux ? Hier staat deze echter niet en ik zou niet weten waar ik de Linux Source Directory elders zou moeten gaan zoeken. Kunnen jullie me helpen want ik wordt stilaan hopeloos van een draadloos netwerk onder Linux :?

[ Voor 5% gewijzigd door bramvandensteen op 02-12-2004 22:07 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
das dus de kernel, die kan je downloaden op www.kernel.org :)

A wise man's life is based around fuck you

• bramvandensteen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
oeps ... Dank u

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Naast het feit dat je hem van kernel.org kan downloaden zal er bij Fedora ook best een kernel-package meegeleverd worden. Die heb jij hoogstwaarschijnlijk niet geinstalleerd en dan heb je idd geen kernel-sources. Hoe je dit wel moet is vast wel te vinden op de site van fedora.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.