Toon posts:

Trage Hd

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke op aanrade van een admin zalk ma toppic openen
het zit zo ik heb een P4 3.0 gig op een P5AD2 deluxe mobo zitte
op dit mobo zit dus sata raid en ide raid op ik heb nu 2 samsungs (bijde op master en op apparte kabels) in raid 0 zitte met cluster grote 64 ik haal nu slechts 50mb/sec wat dus veel te weinig is want als ik ze uit raid haal hebk 45 mb/sec schijve zijn 80gig groot en 8 mb cach

ik heb ook 1 WD 36G 10k en die haalt ma een overdracht van 45mb/sec 4.7ms
deze kan normaal udma 6 aan ma ik kan de sata maar instellen tot 5 :s op asus weten ze geen raad en ik heb de laatste nieuwe bios

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

groetjes

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
UDMA5 of UDMA6 gaat voor de snelheid van je schijf in de praktijk geen verschil maken.
Een transferrate van 50 MB (continu?) is toch niet slecht?
offtopic:
Leestekens en hoofdletters maken je tekst duidelijker leesbaar.

[ Voor 39% gewijzigd door the_stickie op 02-12-2004 22:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
vinde? er zijn me,se die 100 halen met 2 ata 133 schijve dus ik vind da traag en ata 5 of 6 maakt mss ni veel uit ma het maakt wel een beetje uit eh

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, ik begrijp geen jota van je probleem/verhaal. Probeer het opnieuw, maar niet vóórdat je de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte hebt doorgenomen. Evenzozeer dien je de FAQ van dit subforum te raadplegen onder het kopje Mijn schijfconfiguratie is brak, hoe komt dat?. Ik heb namelijk niet het idee dat je überhaupt ook maar iets hebt geprobeerd om het probleem te verhelpen. Verder kom je in je topicstart totaal a-serieus over.

Dit topic is gesloten.