zoals de topic titel al zegt.
mijn verbinding tussen mijn windows 2003 server en mijn eigen pc loopt zo traag als...
de server staat beneden naast de meterkast en fungeert ook als router.
internet verbinding op mijn eigen pc gaat met gemak met 600 KB/s
maar zodra ik verbinding ga maken met mijn ftp op de server en een bestand wil gaan uppen/downen gaat dit niet sneller als 300 KB/s (op dit moment zelfs 26 KB/s
waar kan dit aan liggen is er toevallig een instelling die ik gemist heb
hij is geweoon geinstaleerd met de 2 netwerkkaarten erin gezet en verbonden en heeft dus zelf alles geconfigureerd.
ik heb al een directe verbinding naar de server geprobeert en loopt nog steeds traag.
nu is de situatie zo.
modem/server/switch/pc
iemand die mij wilt helpen (desnoods even met radmin de instellingen bekijken ben echt hopeloos)
mijn verbinding tussen mijn windows 2003 server en mijn eigen pc loopt zo traag als...
de server staat beneden naast de meterkast en fungeert ook als router.
internet verbinding op mijn eigen pc gaat met gemak met 600 KB/s
maar zodra ik verbinding ga maken met mijn ftp op de server en een bestand wil gaan uppen/downen gaat dit niet sneller als 300 KB/s (op dit moment zelfs 26 KB/s
waar kan dit aan liggen is er toevallig een instelling die ik gemist heb
hij is geweoon geinstaleerd met de 2 netwerkkaarten erin gezet en verbonden en heeft dus zelf alles geconfigureerd.
ik heb al een directe verbinding naar de server geprobeert en loopt nog steeds traag.
nu is de situatie zo.
modem/server/switch/pc
iemand die mij wilt helpen (desnoods even met radmin de instellingen bekijken ben echt hopeloos)