Toon posts:

gezocht: compuserve adsl gebruikers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb een vraagje en misschien kan iemand me helpen.
ik heb een paar weken terug een net-account afgesloten bij compuserve met zo'n automatische incasso (verplicht bij inschrijving... ) maar nu blijkt dat die #@$#@$@# niet kunnen leveren. het duurt nou al 7 weken ipv 2 en ik ben van plan om het contract te laten ontbinden.
die automatische incasso is alleen een probleem... ik kan hem niet blokken want ik weet hun bank/gironummer niet en dat is nergens te vinden.
is hier iemand die mij aan het bank/gironummer van compuserve nederland kan helpen ?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:02:
(...)die automatische incasso is alleen een probleem... ik kan hem niet blokken want ik weet hun bank/gironummer niet en dat is nergens te vinden.
is hier iemand die mij aan het bank/gironummer van compuserve nederland kan helpen ?
Bel gewoon met de klantenservice? Of mail? Dat weet compuserve heus wel :) . http://www.compuserve.nl/publish.asp?xml=overcompuserve ...

DM!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-02 19:31
denk dat ie al een tijdje van kastje naar de muur is gestuurd door die lieve klanten service...

Verwijderd

Topicstarter
dat heb je goed gezien komakeef

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

als het wordt afgeschreven kan je t toch gewoon laten storneren? heb je 30 dagen de tijd voor...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
Gully schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:32:
als het wordt afgeschreven kan je t toch gewoon laten storneren? heb je 30 dagen de tijd voor...
heb je gelijk in, maar liever block ik ze voor het zover is. ik heb geen zin papierzooi voor redenen waar ik niet om gevraagd heb.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:40:
[...]
heb je gelijk in, maar liever block ik ze voor het zover is. ik heb geen zin papierzooi voor redenen waar ik niet om gevraagd heb.
dat is ook waar, maar blocken en storneren levert dezelfde papierzooi en is net zoveel moeite, compuserve stuurt je toch wel een brief waarom de betaling niet doorgaat... etc... maar wil de helldesk niets afgeven qua nummer? zeg bv dat je een betaling wilt doen, maar t gironummer kwijt bent?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
dat is exact wat ik gedaan had, maar ze waren nog net zo slim dat ze konden begrijpen dat ik geen gironummer nodig had met een automatische incasso :/

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Kun je bij je bank geen afschrijvingen laten blokkeren op naam :?

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Verwijderd

Topicstarter
nee dat kan alleen op rekeningnummer
Pagina: 1