Toon posts:

heeft iemand thuis een PRINCETON TFT 19" P19MS ?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
PRINCETON TFT 19" P19MS + SOUND

Model: P19MS
Display size: 19 Inch / Zoll
Display type: TFT active matrix panel
Panel size: 376 x 301 mm
Pixel Pitch: 0.294 x0.294 mm
Max. Resolution: SXGA 1280 x 1024
Contrast: 600:1
Brightness: 250 Cd/m2
Response Time: 25 ms
Display Color: 16,7 Mio.
Viewing Angle: Horizontal 170o, > Vertical 170o
Input: Analog D-sub / DVI-D (optional)
Backlight: 2 Lamps / 2 Schichten
Speaker: 2 x 1Watt
Power: AC Adapter 100V - 240V, 50~60Hz
Dimension: 450 x 437 x 195 mm
Plug & Play: DDC1 and DDC2B
Certification: UL, C-UL, FCC-B, TUV/GS, CE, EPA, NUTEK, BSMI, TCO99

deze 19 inch tft kost maar 350 euro, ik zit nog steeds te twijfelen tussen een 17 of 19 inch maar sommige 19 inch zijn kwa prijs bijna hetzelfde. Deze tft heeft best wel slome resonse van 25ms, zal ik daarop nog goed mee kunnen gamen? Of ik kan kiezen voor een snellere response maar dan 17 inch. Wat zou ik doen als ik veel games ga spelen?

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Nope gamen zal 99% niet gaan.

Verwijderd

Topicstarter
kun je ook uitleggen waarom het waarschijnlijk niet zal gaan? ik denk zelf dat die 25 ms een beetje te langzaam is maar voor de rest zag het toch wel goed uit?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:28

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:08:
kun je ook uitleggen waarom het waarschijnlijk niet zal gaan? ik denk zelf dat die 25 ms een beetje te langzaam is maar voor de rest zag het toch wel goed uit?
Ik ben ook wel benieuwd naar de uitleg. Als hij alleen over de response tijd gaat zeveren kan je zijn opmerking negeren: iets met klok en klepel

Je zult idd op zoek moeten gaan naar reviews of ervaringen, aangezien elke type monitor anders is. Ik ken het merk niet en verwacht dus niet erg veel kwaliteit, maar het zou best kunnen. Staar je i.i.g. niet blind op de specs: X response time is op elk type monitor anders

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-08 22:15
We Are Borg schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:39:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar de uitleg. Als hij alleen over de response tijd gaat zeveren kan je zijn opmerking negeren: iets met klok en klepel

Je zult idd op zoek moeten gaan naar reviews of ervaringen, aangezien elke type monitor anders is. Ik ken het merk niet en verwacht dus niet erg veel kwaliteit, maar het zou best kunnen. Staar je i.i.g. niet blind op de specs: X response time is op elk type monitor anders
Princeton maakt al heel lang monitoren voor CAD workstations. (ik heb nog een ouwe 20" CRT buis staan van een oud workstation). Als dit dezelfde Princeton is en het bedrijf bij het bouwen van monitoren nog dezelfde filosofie heeft durf ik ongezien wel te stellen dat het kwalitatief geen waardeloos scherm kan zijn.

Have a wheelie good weekend!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat is jullie ervaring met...?

Zie daar waarom topics als deze eigenlijk geen zin hebben, de specs zeggen niet alles dus het beste is gewoon om even zelf te gaan kijken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.