Toon posts:

universele Breedbeeld TVmeubels (zilver en glasplaten)

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een kort een nieuwe breedbeeld TV, namelijk de TX32PM11 van Panasonic. En zoek daar nu een meubel bij.
Dit is lastiger dan ik verwacht had. Ik wil graag een meubel van zilver en glasplaten. Eigenlijk zoiets wat alle merken ook kunnen leveren bij hun breedbeelds. Echter zijn deze meubels te "statisch". Oftewel de glasplaten zijn niet verstelbaar etc....wel jammer de bijhorende Panasonic meubel kost maar 149 euro, maar goed daar kan ik nooit mijn apparatuur in kwijt.

In navolging daarvan ben ik alle zaken (van Ikea tot High-end audiozaak) afgeweest. Ze hadden of: mooi geprijste meubel, waar ik never nooit niet mijn apparatuur in kwijt kan. Of een prijskaartje van 600 euro :)

Ik zoek iets van max. 250 euro.

Iemand ideeen waar ik voor dat bedrag mooi universeel glas/metalen meubel kan halen?

zoiets dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.alphasondesigns.com/products/ad367s/ad367s.jpg

Deze apparatuur moet erin:

Bovenste glasplaat: Center speaker Magnat Vector 13. hoogte: 20cm.
Onderste glasplaat: Yamaha RXV-650 + Yamaha S550 hoogte samen: 24 cm.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:26

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Leenbakker schijnt wel populair te zijn voor meubels... En anders... Waarom niet zelf maken?

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kijk eens op de site van Havoned. Deze importeur heeft verschillende merken zoals aldenkamp, dagetti, enz.

Wil je trouwens ook wat vertellen over je nieuwe TV, hoe hij bevalt? Het is een vrij nieuw model geloof ik :)

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die meubels die ze bij havoned verkopen ken je wel vergeten, dat begint rond de 650 euro...

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ikea? ik heb een mooie gezien in het foldertje van hun...

Verwijderd

Topicstarter
Leenbakker schijnt wel populair te zijn voor meubels... En anders... Waarom niet zelf maken?
Leenbakker heeft echt geen enkele zilver/glas tvmeubel staan....zelf maken, ben ik niet handig genoeg voor (of geen zin in :)
ikea? ik heb een mooie gezien in het foldertje van hun...
Ikea heeft er 1 staan...voor slechts 49 euro! Ziet er behoorlijk goed uit...zeker voor de prijs...ik zou hem zo meenemen wanneer mijn apparatuur derin zou passen. En dat gaat never nooit niet passen :(

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:58:
[...]

Leenbakker heeft echt geen enkele zilver/glas tvmeubel staan....zelf maken, ben ik niet handig genoeg voor (of geen zin in :)

[...]

Ikea heeft er 1 staan...voor slechts 49 euro! Ziet er behoorlijk goed uit...zeker voor de prijs...ik zou hem zo meenemen wanneer mijn apparatuur derin zou passen. En dat gaat never nooit niet passen :(
Dat probleem heb ik sowieso... Mijn versterker is 52 cm diep :X

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Morres Meubel :) Die hebben volgens mij zelfs precies het exemplaar dat je laat zien.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit: http://www.spectral.nl/ is vaak ook bij de betere zaken te bestellen, ben alleen bang dat je snel behoorlijk over je budged heen gaat. Dagetti is ook erg mooi, maar allemaal erg prijzig. Houd je wel rekening met het belastbare gewicht per plaat? Meestal is de bovenplaat wat dikker. Die breedbeeld's kunnen behoorlijk wat wegen, vooral die met vlakke schermen door de dikke glaslaag.

[ Voor 21% gewijzigd door _XipHiaS_ op 03-12-2004 19:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tele schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:38:
Wil je trouwens ook wat vertellen over je nieuwe TV, hoe hij bevalt? Het is een vrij nieuw model geloof ik :)
Hij bevalt perfect. Het is inderdaad de nieuweste van panasonic. De opvolger van de PX32PS11.
Qua specs precies hetzelfde. De keuze is destijds op deze gevallen omdat ik gewoon weg van alle merken het beste beeldkwaliteit vond geven.

als je meer wilt weten moet je maar ff gillen

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 23:39

William/Ax3

We are Starstuff

He die TV heb ik dus ook. Bevalt super ;).

S6 met het zoeken naar een meubel. Anders is inderdaad zelf maken mischien wel een optie.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:26
Wij hebben deze (ongeveer ... alleen de achterste staander is bij ons anders, wel zelfde merk). Gekocht bij van Gils (Oldenzaal) voor ik meen €265,-. D'r zat een kaartje bij van "Aldenkamp meubels" maar volgens mij (als ik op de site kijk) is het dan een Dagetti. Enige nadeel is dat nu ik de receiver en DVD-speler op elkaar heb gezet de Center niet meer op de bovenste plaat past :(. Die staat nu dus naast het meubel op de grond ... sja, ideaal is anders :/.

Afbeeldingslocatie: http://www.aldenkamp.com/images/akamp_l/CRG90_L.jpg

Ook het middelste schap is iets anders zie ik ... die zit hier echt tussen de staanders geschroefd, terwijl ie er bij ons op dragertjes tussen rust. Maar aan bepaalde details te zien is het wel een Dagetti volgens mij.

[ Voor 19% gewijzigd door Wouter! op 06-12-2004 09:38 ]

Pagina: 1