Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[nieuwe template] MacOS 9 en IE

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op de Mac met de nieuwste IE is de nieuwe layout vernaggeld (werkt niet goed, alles loopt door elkaar heen).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De nieuwste IE ondersteunt te weinig CSS-dingen die in de lay-out gebruikt wordt. Ergo: de browser is niet langer ondersteund door ons. Er zijn ongetwijfeld andere alternatieven verkrijgbaar voor Mac OS 9, like Firefox of Camino ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Yup. Ik heb daarom ook Mozilla maar geinstalleerd (FireFox is er geloof ik niet voor MacOS 9, alleen X).

Maar ik dacht laat ik het toch even melden. Ik kan me voorstellen dat er nog steeds een klein percentage gebruikers de pagina's zal bezoeken op een Macintosh met de standaard IE (omdat daarvan nu eenmaal geen nieuwere versie voor bestaat).

Misschien is het anders handig (als er eens wat tijd is) een soort browser check uit te voeren ? Bij Google Mail (GMail) krijg ik ook netjes een waarschuwing dat de pagina mogelijk niet optimaal getoond kan worden ivm verouderde browser.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat als je een oude browser draait, je dat zowieso al weet, zonder dat wij je er nog op een iritante manier op gaan wijzen ;)

Maargoed, backwards compatibe houdt natuurlijk een keertje op, waar jij nu achter bent gekomen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.