Ik ben een website aan het maken voor een vriend. Nu heb ik een pagina met twee soorten links: witte en zwarte. De witte links moeten altijd wit blijven omdat ze tegen een zwarte achtergrond staan. De zwarte links moeten op hun beurt steeds zwart blijven. Ik wil dus met andere woorden geen hover, active, vistited effecten.
Nu heb ik in m'n css bestandje de volgende lijnen staan:
De nav class gebruik ik dus om m'n links wit te maken. Nu werkt dit perfect in firefox en safari, maar IE weigert en doet koppig zijn eigen ding.
Weet iemand van jullie hoe ik IE zo ver kan krijgen om de pagina toch weer te geven zoals ik het wil?
Nu heb ik in m'n css bestandje de volgende lijnen staan:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| A { color: #000000; } A:link { color: #000000; } A:visited { color: #000000; text-decoration: underline; } A:active { color: #000000; text-decoration: underline; } A:hover { color: #000000; text-decoration: underline; } .nav A { color: #FFFFFF; } .nav A:link { color: #FFFFF; } .nav A:visited{ color: #FFFFF; text-decoration: underline; } .nav A:active { color: #FFFFF; text-decoration: underline; } .nav A:hover { color: #FFFFF; text-decoration: underline; } |
De nav class gebruik ik dus om m'n links wit te maken. Nu werkt dit perfect in firefox en safari, maar IE weigert en doet koppig zijn eigen ding.
Weet iemand van jullie hoe ik IE zo ver kan krijgen om de pagina toch weer te geven zoals ik het wil?