Ik draai zo nu en dan wel eens een UT servertje voor een aantal kennissen/kameraden. Ik heb kabel via @home. Ik zit in een netwerkje van 3 pc's die allemaal op internet kunnen via sygate. Op 1 van de clients (amd duron 700, 128mb ram) draai ik de UT server. Geen dedicated, maar een gewonde, ik speel zelf ook op die computer (is mijn pc vandaar). Maar die kennissen hebben meestal last van lag(vertraging). Waar kan dit aan liggen? Verder is er geen dataverkeer. Ik heb het al met veel mensen geprobeerd, allemaal hetzelfde verhaal. Soms klopt de plaats ook niet waar de mesne zich bevinden. Ik zie ze gewoon in beeld, Maar volgens hen staan ze dan achter een muur. Beetje vaag dus.
Binnenkort heb ik een pc tot me beschikking, die ik ook in het netwerk ga zetten, die doet in principe nix. Daar zou ik dus een dedicated server van kunnen maken. Zou het dan beter moeten gaan? Het is een cyrix PR300 @ 266Mhz 64mb sdram, voodoo2 12 mb. Kan die dat goed aan? Dit is namelijk niet leuk voor de mensen die op me server inloggen. Wordt het spel niet echt eerlijk van.
Binnenkort heb ik een pc tot me beschikking, die ik ook in het netwerk ga zetten, die doet in principe nix. Daar zou ik dus een dedicated server van kunnen maken. Zou het dan beter moeten gaan? Het is een cyrix PR300 @ 266Mhz 64mb sdram, voodoo2 12 mb. Kan die dat goed aan? Dit is namelijk niet leuk voor de mensen die op me server inloggen. Wordt het spel niet echt eerlijk van.