Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[tpl] posthistory op datum klikken

Pagina: 1
Acties:
  • 439 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
met het paarse layout als je in de posthistory op de datum uiterst rechts drukte kwam je op de allerlaatste postje uit (geen gescroll meer nodig). nu met die witte layout gebeurd dat onregelmatig. hij heeft het wel gedaan maar nu niet meer

is dat een bug of doe ik wat verkeerds?

edit: ah ik zie het al, als ik er al ben geweest en de laatste post heb gezien dan gaat ie direkt naar laatste post. zijn er nieuwe postjes bijgekomen dan verschijn ik helemaal bovenaan de topic.(wel de laatste pagina)

alsnog: is dit een bug ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Probeer eens alt+q als de pagina uitgeladen is; spring je dan wel naar de juiste post toe? Het werkt hier namelijk gewoon goed :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Met de toevoeging dat als alt+q niet werkt, je even bij "scroll to anchor" in je prefs moet kijken.
En post anders eens welke url je krijgt en welke url hoort bij de laatste message op dat moment. B)

[ Voor 7% gewijzigd door Voutloos op 02-12-2004 20:23 ]

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:22:
Probeer eens alt+q als de pagina uitgeladen is; spring je dan wel naar de juiste post toe? Het werkt hier namelijk gewoon goed :)
ik wacht uiteraard tot er gereed staat links onderin. 7 van de 10 keer gaat het goed. die 3 keren dat ik het overnieuw doe dan werkt het ook goed. de 3 keren dat het niet lukte, helpt alt + q me idd en brengt ie me naar de laatste post.

ben nu ff urls aan het vergelijken... brb

de urls zijn het zelfde ja... :| hoe kan het dat ik nu met de witte layout er ineens last van heb? meestal gaat het gwoon goed. als ik weer voor de laatste post terecht kom kan ik refreshen wat ik wil maar zit ik toch een paar postjes te hoog.

het viel me op in de topic "Layout is af \0/". daar zat ik extreem vaak niet op de laatste post maar er werd ook erg veel gepost. is er soms een verschil in tijd tussen dat de server weet dat er een nieuwe laatste post is gekomen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 02:27 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 02:21:
is er soms een verschil in tijd tussen dat de server weet dat er een nieuwe laatste post is gekomen?
De link achter de datum rechts in het topicoverzicht wordt bepaald op het moment dat je dit overzicht ophaalt. Aangezien deze link direct op een post gericht is (of ieg dat hoort te zijn :+ ), kom je bij die post uit. Het kan best dat er in een druk topic gereageerd is nadat jij de topiclisting opvraagt. :)
En dat topic liep ook gewoon ontzettend hard.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
affijn... ik zie nu ook dat de paarse layout er ook last van heeft dat ik boven de laatste post uitkom... however, aangezien het niet erg vaak voorkomt. laat ik het maar gwoon zo.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:27

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.