Verwijderd
Die zit er standaard al bij.
Vraag het voor de zekerheid effe in de peeceezaak. Maar bij mij zat ie er al in.
Vraag het voor de zekerheid effe in de peeceezaak. Maar bij mij zat ie er al in.
Ja, dat kan bij www.perfect-systems.nl voor 44,98
Verwijderd
Er zijn ook proggies dat je een oude afstandsbediening kan gebruiken aan je infra sensor op de rs232 poort. Die kan je dan per knop helemaal instellen. Is wellicht wat goedkoper dan 45,-
Ik heb het bij Alternate nagevraagd, maar daar zat hij er niet bij. Misschien komt dit omdat ze daar de Pinnacle kaarten verkopen en niet van Miro. Laat effe weten waar jullie hem gehaald hebben en hoeveel hij kostte. En was dit dan een Miro of een Pinnacle?
Verwijderd
Pinnacle heeft toch Miro overgenomen?Op woensdag 03 januari 2001 21:04 schreef Demonseed het volgende:
Ik heb het bij Alternate nagevraagd, maar daar zat hij er niet bij. Misschien komt dit omdat ze daar de Pinnacle kaarten verkopen en niet van Miro. Laat effe weten waar jullie hem gehaald hebben en hoeveel hij kostte. En was dit dan een Miro of een Pinnacle?
Dat is wat ik begrepen heb...
Pinnacle Systems heeft de hele video-divisie van Miro overgenomen een paar jaar geleden. Alles dat je nu koopt is dus Pinnacle en geen Miro... Het wordt vaak nog wel aangeduidt als Miro zusenzo... En bij de PRO hoort ie er gewoon bijgeleverd te worden. Ik heb nog nergens een PRO gezien waarbij geen remote zat...
Ik heb die TV kaart ook.En bij mij zat er ook gewoon een ab. bij.
Alleen doet mijn afstandsbedienig het niet meer sinds ik een nieuw mobo. en proc. heb
. K*t zooi.
Waar kan er mis zijn??
Bedankt.
Alleen doet mijn afstandsbedienig het niet meer sinds ik een nieuw mobo. en proc. heb
Waar kan er mis zijn??
Bedankt.
Verwijderd
Err.......staan je com-poorts wel aan in het bios?Op woensdag 03 januari 2001 21:22 schreef jasperj het volgende:
Ik heb die TV kaart ook.En bij mij zat er ook gewoon een ab. bij.
Alleen doet mijn afstandsbedienig het niet meer sinds ik een nieuw mobo. en proc. heb. K*t zooi.
Waar kan er mis zijn??
Bedankt.
Geinstalled in windows?
Hij is gewoon geinstalleerd en in windows geeft ie geen conflicten.
Als ik hem ga detecteren met dat prog dat bij mijn tv kaart zat vind ie em gewoon niet:?.
Als ik hem ga detecteren met dat prog dat bij mijn tv kaart zat vind ie em gewoon niet:?.
Verwijderd
Kijk eens in je bios, misschien staan de com-poorten uit..Op woensdag 03 januari 2001 21:32 schreef jasperj het volgende:
Hij is gewoon geinstalleerd en in windows geeft ie geen conflicten.
Pagina: 1