Arrogantie

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 13:00
Vanwaar soms die arrogantie van sommige mod's?

HD en SATA HD werkt niet

Ik krijg geen eens tijd om even te zeggen dat dat niet het probleem was, die schijf was al eerder gebruikt en stond vol met gegevens.... ff formatteren, natuurlijk.

Ik snap heus wel dat jullie het hier klein willen houden, maar soms is de manier op een beetje op een te arrogante manier.
Maar waarom gooien jullie niet gewoon de hele oude topics, waar niet in wordt gekeken weg, dat scheelt toch ook heel veel?

Greeetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik denk dat het niet met klein houden te maken heeft.
Alleen als waarschuwing om de search te gebruiken, GoT is niet alleen om je vragen te stellen, maar ook als soort van database met een heleboel vragen en antwoorden. En om daar nou 10x dezelfde vraag in te hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Steph Kai schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:50:
Vanwaar soms die arrogantie van sommige mod's?

HD en SATA HD werkt niet

Ik krijg geen eens tijd om even te zeggen dat dat niet het probleem was, die schijf was al eerder gebruikt en stond vol met gegevens.... ff formatteren, natuurlijk.
Belangrijk is dat uit de topicstart goed blijkt wat het probleem is :) . Het is niet de bedoeling dat dat langzaam in het topic duidelijk wordt, maar dat vragen in principe aan het begin worden beantwoord :) .
(...)Maar waarom gooien jullie niet gewoon de hele oude topics, waar niet in wordt gekeken weg, dat scheelt toch ook heel veel?
Vele discussies over gevoerd, als je geinterresseerd bent kan je even in LA zoeken :P .
Greeetz
Zoals je vast wel weet groeten de users op GoT elkaar constant ;) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Dat snap ik, maar het is een beetje triest dat een topic die je opent, en hij gaat de verkeerde kant op, je wilt ff zeggen dat het daar niet aan ligt, maar dan is ie al dicht, omdat de mod direct een conclusie trekt.
Op zich niet schandalig, maar wel irritant.
Het is al wel opgelost, maar op een andere manier, dat wou ik ff zeggen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Als dat in je startpost zet is het al een stuk duidelijker. Als je de FAQ had gelezen was het ook een stuk duidelijker. Als je de FAQ's leest weet je direct dat klagen niet HIER thuishoort maar je direct een mail kunt sturen naar de betreffende moderator.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
JHS schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:55:
[...]
Belangrijk is dat uit de topicstart goed blijkt wat het probleem is :) . Het is niet de bedoeling dat dat langzaam in het topic duidelijk wordt, maar dat vragen in principe aan het begin worden beantwoord :) .
True, dat is waar, ik was dat een beetje vergeten te melden, dat die schijf al gebruikt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Nu het al is gelukt: misschien handig om even aan een mod te vragen of de oplossing in dat topic kan worden gepost, mooi voor de search en erg handig voor de mensen na jou die je topic tegenkomen :)

Maar af en toe kan het inderdaad gebeuren dat een topic heel anders llijkt dan dat het is. Maar alle simpele topics open houden tot de oplossing er is, is ook niet een optie die op lange termijn werkt. Een enkele keer wordt dus iemand die een wel "ingewikkeld" probleem heeft maar een onvolledige topicstart hier de dupe van.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik snap heus wel dat jullie het hier klein willen houden, maar soms is de manier op een beetje op een te arrogante manier.
Euj volgens Big Boards zijn we nog het op 12 na grootste forum ter wereld hoor :D

De database is overigens pas 10Gb oid, dus dat valt best mee :)
Maar waarom gooien jullie niet gewoon de hele oude topics, waar niet in wordt gekeken weg, dat scheelt toch ook heel veel?
Omdat we daar een enorme knowledgebase in hebben zitten waar veel mensen hun probleem mee kunnen oplossen als ze even de search gebruiken :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
F_J_K schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:39:
offtopic:
Nu het al is gelukt: misschien handig om even aan een mod te vragen of de oplossing in dat topic kan worden gepost, mooi voor de search en erg handig voor de mensen na jou die je topic tegenkomen :)
Ik weet alleen niet meer hoe ik heb gedaan O-) .... Volgens mij was het vrij simpel, in bios prutten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik wil het best wel weer even opengooien, mits je op een redelijke wijze naar mij toe communiceert, zoals ook hierin staat uitgelegd: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! :) Zo beroerd ben ik ook weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Hij hoeft niet open, ik wou je eigenlijk jou zelf ff pm-en.... maar ik kon dat niet vinden... zo goed ben ik hier nog niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

We hebben hier geen private messages, maar je kunt crew altijd bereiken op nickname@tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Ok dank je dan weet ik dat ook weer.
Maar bedankt dat jullie me even lieten uitpraten, het slotje kan hier er nu wel op, ik ben weer opgelucht en kan er weer tegen aan.
Misschien dat jullie mij kunnen helpen @ Opstartproblemen en nog veel meer.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
curry684 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:45:
[...]

Euj volgens Big Boards zijn we nog het op 12 na grootste forum ter wereld hoor :D

De database is overigens pas 10Gb oid, dus dat valt best mee :)

[...]

Omdat we daar een enorme knowledgebase in hebben zitten waar veel mensen hun probleem mee kunnen oplossen als ze even de search gebruiken :)
offtopic:
Fok zo hoog :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

offtopic:
Yep inderdaad :X maar 'wij' hebben meer users _/-\o_

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:45:
[...]

Euj volgens Big Boards zijn we nog het op 12 13 na grootste forum ter wereld hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

* curry684 aait Bouwe.

Als je op de 13e plaats staat, staan er 12 hoger, en ben je dus op 12 na het grootste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetForce1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:18

NetForce1

(inspiratie == 0) -> true

Het profiel daar (Big Boards) mag wel eens bijgewerkt worden, ze hebben nl nog de oude layout erin staan. Dat kan natuurlijk niet he. :P

De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Sorry hoor maar BalusC... misschien moet je toch eens even nadenken....
Snelle vraag over RAID
Over lekker duidelijk zijn.
die jongen heeft 28 post geplaatst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:19

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik snap het anders best, de TS in dat topic moet de Nettiquette nog eens doornemen en dan tot de conclusie komen dat hij zelf wat meer moeite had moeten doen en aan had moeten geven wat hij al had gedaan om zijn vraag te beantwoorden. Niet onduidelijk wanneer hij de link die hem gegeven is volgt :)

Overigens snap ik niet waarom je hier post terwijl je bij vragen beter een mail stuurt naar de mod in kwestie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Aangezien die toch nog open stond... en zoals je hieronder kan lezen weet je hoe het topic tot stand kwam.
Maar zoals ik zei, het is niet echt duidelijk, hij is hier nog niet zo lang. Zet dan ff "doe eens eerst research voordat je opent" en verwijs hem naar die link, alles duidelijk, maar nu heb je het hele forumgedrag voor je neus.
Maar goed, het zal allemaal wel goed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voor klachten over mij, wendt U zich tot mijn Admin: Kaj. :) Of mocht je het met mij persoonlijk durven te afhandelen, stuur mij gewoon een mailtje of een ICQ'je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Modgedrag behandelen we niet 'openlijk' nee, aangezien dat alleen de user en moderator zelf aangaat. Dat geldt altijd, totdat het iets policy-achtigs wordt: in dat geval kan dat wel hier in Lieve Adjes besproken worden ;)

Evenwel gaat dit topic niet meer over het originele onderwerp, dus hij gaat dicht.

[ Voor 3% gewijzigd door Remy op 12-12-2004 00:40 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.