Hallo
Ik ben een nieuwe website aan het ontwerpen. Nu heb ik een vraagje
Ik werk met een iframe , maar ik wil dat deze iframe zich automatisch in hoogte aanpast adhv de resolutie
Dus eigenlijk ist de bedoeling om deze op 100% te zetten , denk ik
www.sosdienstlimburg.be
Dat is dus de website waarmee ik bezig ben , het witte gedeelte is de iframe waar eigenlijk de inhoud gaat komen.
Maar deze iframe heeft nog een vaste waarde, deze moet dus veranderd worden
Nu heeft deze als waarde = 352
Onder de witte iframe heb ik een klein blauw balkje dat ik op heigth 100% heb gezet. Nu wordt eigenlijk alles opegevuld met blauw
Moet ik dit blauw balkje een vaste waarde geven? en alleen de iframe laten resizen?
Of hoe kan ik dit het beste oplossen? Kan iemand me zeggen wat ik moet aanpassen in mijn html bestand?
Ik heb echt al zitte kloten met die percentages , maar het wil me niet lukken.
Tis sjans maar een kleinigheid
Anyway , bedankt
Ik ben een nieuwe website aan het ontwerpen. Nu heb ik een vraagje
Ik werk met een iframe , maar ik wil dat deze iframe zich automatisch in hoogte aanpast adhv de resolutie
Dus eigenlijk ist de bedoeling om deze op 100% te zetten , denk ik
www.sosdienstlimburg.be
Dat is dus de website waarmee ik bezig ben , het witte gedeelte is de iframe waar eigenlijk de inhoud gaat komen.
Maar deze iframe heeft nog een vaste waarde, deze moet dus veranderd worden
Nu heeft deze als waarde = 352
Onder de witte iframe heb ik een klein blauw balkje dat ik op heigth 100% heb gezet. Nu wordt eigenlijk alles opegevuld met blauw
Moet ik dit blauw balkje een vaste waarde geven? en alleen de iframe laten resizen?
Of hoe kan ik dit het beste oplossen? Kan iemand me zeggen wat ik moet aanpassen in mijn html bestand?
Ik heb echt al zitte kloten met die percentages , maar het wil me niet lukken.
Tis sjans maar een kleinigheid
Anyway , bedankt