[XP] Rename optie aanpassen*

Pagina: 1
Acties:

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
zoals velen van jullie weten, kan je met Windows XP makkelijk veel files tegelijk selecteren, en die dan genummert renamen. echter nummert hij altijd met 'bestandsnaam (xx).ext'.

nou zou ik graag willen dat hij in plaats van ' (xx)' doet (dus spatie, haakje, nummer, haakje), '_xx', zou doen (dus underscore, getal). is er een manier om dat aan te passen in xp?
dit was het originele topic.

en dan een reactie van een mod
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat is je daarbij niet gelukt? Wat heb je door te zoeken met de GoT search of Google al kunnen vinden?

We hebben een aantal voorwaarden voor je topicstart opgesteld. Hier hebben we je in het verleden ook al eens op gewezen. Lees Windows Operating Systems - Policy en faq "forumgedag" nog eens goed door. Ik ga dit topic sluiten.
nou lekker.... geef ook ff de kans mij een reactie te geven....

kheb gekeken op google, maar kan niet echt iets vinden, behalve 'tips' over de quick rename optie van win XP. op de GoT search is ook niks te vinden, behalve mensen die leuke progjes hebben gevonden om hun foto's te renamen. maar dat wil ik niet, ik wil gewoon een instelling van windows veranderen.

P.S. ik ken de voorwaarden, en ik heb ze ook doorgelezen. ik zie dan ook niet wat ik verkeerd heb gedaan, behalve niet gemeld wat ik al gedaan heb... vind ik nog geen rede om een heel topic te sluiten. geef de topicstarter ff een kans als ie een foutje maakt

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je het niet eens bent met een slotje, dan even mailen naar het betreffende modje. ;)

Maar ik kan je één tip geven, gebruik Total Commander

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Denk niet dat dit zomaar aan te passen is, maar er zijn op google wel talloze kleine en gratis proggies te vinden waarmee je files kan renamen :)

Verder is dit niet de correcte manier om te reageren als je topic op slot gaat, daarvoor kun je een mod mailen/icq-en/msn-en, whatever. Je zegt dat je de voorwaarden gelezen hebt maar dat blijkt uit dit topic iig niet :)

• Schizoveen
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:25:
Denk niet dat dit zomaar aan te passen is, maar er zijn op google wel talloze kleine en gratis proggies te vinden waarmee je files kan renamen :)

Verder is dit niet de correcte manier om te reageren als je topic op slot gaat, daarvoor kun je een mod mailen/icq-en/msn-en, whatever. Je zegt dat je de voorwaarden gelezen hebt maar dat blijkt uit dit topic iig niet :)
ja ach....ik weet wat ik moet doen voordat ik een topic moet aanmaken. dat bedoelde ik eigenlijk. en mijn reactie...tja, ff pissed ofzo..mijn fout..

back ontopic: hoe de renaming gemaakt wordt....staat dat niet ergens in de registry ofzo?

Verwijderd

Schizoveen schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:27:
[...]

ja ach....ik weet wat ik moet doen voordat ik een topic moet aanmaken. dat bedoelde ik eigenlijk. en mijn reactie...tja, ff pissed ofzo..mijn fout..

back ontopic: hoe de renaming gemaakt wordt....staat dat niet ergens in de registry ofzo?
Als je er op google niets over vindt is er veel kans dat het niet mogelijk is iig, alhoewel het me wel logisch klinkt dat dit ergens in het register zou verborgen zitten.

Probeer eens je register te openen en te zoeken op (xx), misschien kan je zo iets vinden :)

• Schizoveen
waar het me voornamelijk omgaat is da ik kan renamen met rechtermuisknop... al die programma's zijn losstaand, en moet ik eerst opstarten voordat ik kan renamen...

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:44
Ik pas even de topic titel aan, zodat het os tussen [] staat zou je hier in het vervolg zelf aan willen denken? Als je trouwens klachten hebt over het modbeleid op got, kun je beter even de betreffende mod mailen in dit topic hebben we er niks aan.
Pagina: 1