Instant-On -Krijg het echt niet aan de praat.

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Beste tweakers,

Situatie:
Laptop Jewel Alpha 2500 met Windows XP

Probleem:
Ik heb alles volgens de handleiding gedaan. Als volgt: Ik heb een unallocated partition gemaakt van 600 mb ( ook een keer geprobeerd met 10 gig). Ik start de computer op vanaf de cd-rom. Krijg de volgende foutmelding: There are some errors occurred during installation. Probably due to incorrect system ID or Insufficient HDD space. Please try again. Een vriend van mij, hij is netwerkbeheerder heeft mij geprobeerd te helpen. We kwamen er niet uit. We hebben van alles geprobeerd. We hebben c verborgen gemaakt en de niet toegewezen ruimte primary gemaakt. We hebben zoals de handleiding zegt de niet toegewezen ruimte geen letter gegeven.

Hier is het deel van de handleiding die hierover gaat:
http://www.gielz.nl/259IA2_English_C_00.pdf

In de handleiding hebben ze het telkens over Power Cinema. Volgens mij heet het Disk-on. Volgens de winkel is dit hetzelfde.

In de handleiding staat dat ik bij het opstarten vanaf de cd-rom de volgende melding moet krijgen:
“Power Cinema Installation WARNING!!! This utility intends
to help you to install PCM Linux…
Standard XGA Panel (1024x768) detected
Type YES and Enter for Continue, other key to exit”
Type Yes and hit Enter.

Ik krijg deze melding niet. In plaats van die melding krijg ik gewoon een menu'tje waarin ik mijn taal alleen hoef te kiezen.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Many thanks.

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-01 12:43
hallo,

Ik heb gister ook een alpha 2500 gekocht en wilde die instant on optie ook proberen. Maar krijg het ook nie aan de praat. Heb dezelfde handeling als jouw gevolgt maar t werkt dus nie. Heeft iemand een laptop met instand on die het al wel gelukt is om het te laten werken. Hoop t.....

MVG

knackje