Hallo daar
Ten eerste, ik hoop dat het op de juiste plek staat, anders "sla" me maar even
Ik heb de volgende reeks problemen, en dit allemaal dankzij de meest achterlijke online winkel ooit: PcZaak.nl
Ik heb nu voor de 3de keer mijn pc terug gekregen, en nog steeds is mijn pc K*T. Samen met mijn huisgenoot hebben we 2 pc's gekocht, allebei dezelfde, en allebei stront aan de knikker. Het is nu al 2 maand lang gaande... mijn huisgenoot heeft nu eindelijk na 6-7 weken zijn pc terug... alleen het was de verkeerde... dus die kan ook weer terug.
Maar goed, ff to the point.
Dit is mijn pc:
1 x LOGITECH Media keyboard Zwart
1 x Antec Sonata Life Style 380Watt
1 x SAMSUNG 1.44Mb diskdrive Zwart
2 x Corsair 512MB DDR400 64MX64 Value Serie, PC400, Cas 2.5
1 x LOGITECH MX310 Optical Mouse
1 x Papst Case Fan 120mm 4Pin 4412FGL
1 x DVD NEC DV5800C 16x/48x BLACK BLK
1 x NEC ND-3500 Dual Layer Zwart
1 x AMD Athlon 64 939 3500+ 2200Mhz BOX
1 x Digitus 5,25" multi media panel, 8 in 1 ZWART
1 x Asus A8V Deluxe moederbord
1 x Sapphire Radeon ATI 9800 Pro Ultimate
Dit gebeurt er bij het opstarten:

Op zich kan dat dus weinig kwaad, maar wil het niet zo zijn dat hij daar tussen de 3-10 minuten over doet.
Ook als ik dan kijk in de BIOS

Zie ik niet mijn MASTER SATA HD daar bij tussen staan.
Het wordt nog vreemder, hij heeft het dus wel een dag goed gedaan met opstarten. Maar soms komt ook uit mijn speakers tijdens het opstarten "System failed CPU test", en er gebeurt dan ook helemaal niks.
Voor de rest crasht hij regelmatig in een spel.
Ik heb PcZaak.NL alweer gebeld, en moet morgen weer terug bellen omdat ze daar zo vreselijk onderbemand zijn. Maar kan iemand mij al iets hierover vertellen?
Ps. Doe jezelf een plezier, en koop nooit meer wat bij PcZaak.NL
Ten eerste, ik hoop dat het op de juiste plek staat, anders "sla" me maar even
Ik heb de volgende reeks problemen, en dit allemaal dankzij de meest achterlijke online winkel ooit: PcZaak.nl
Ik heb nu voor de 3de keer mijn pc terug gekregen, en nog steeds is mijn pc K*T. Samen met mijn huisgenoot hebben we 2 pc's gekocht, allebei dezelfde, en allebei stront aan de knikker. Het is nu al 2 maand lang gaande... mijn huisgenoot heeft nu eindelijk na 6-7 weken zijn pc terug... alleen het was de verkeerde... dus die kan ook weer terug.
Maar goed, ff to the point.
Dit is mijn pc:
1 x LOGITECH Media keyboard Zwart
1 x Antec Sonata Life Style 380Watt
1 x SAMSUNG 1.44Mb diskdrive Zwart
2 x Corsair 512MB DDR400 64MX64 Value Serie, PC400, Cas 2.5
1 x LOGITECH MX310 Optical Mouse
1 x Papst Case Fan 120mm 4Pin 4412FGL
1 x DVD NEC DV5800C 16x/48x BLACK BLK
1 x NEC ND-3500 Dual Layer Zwart
1 x AMD Athlon 64 939 3500+ 2200Mhz BOX
1 x Digitus 5,25" multi media panel, 8 in 1 ZWART
1 x Asus A8V Deluxe moederbord
1 x Sapphire Radeon ATI 9800 Pro Ultimate
Dit gebeurt er bij het opstarten:
Op zich kan dat dus weinig kwaad, maar wil het niet zo zijn dat hij daar tussen de 3-10 minuten over doet.
Ook als ik dan kijk in de BIOS
Zie ik niet mijn MASTER SATA HD daar bij tussen staan.
Het wordt nog vreemder, hij heeft het dus wel een dag goed gedaan met opstarten. Maar soms komt ook uit mijn speakers tijdens het opstarten "System failed CPU test", en er gebeurt dan ook helemaal niks.
Voor de rest crasht hij regelmatig in een spel.
Ik heb PcZaak.NL alweer gebeld, en moet morgen weer terug bellen omdat ze daar zo vreselijk onderbemand zijn. Maar kan iemand mij al iets hierover vertellen?
Ps. Doe jezelf een plezier, en koop nooit meer wat bij PcZaak.NL