Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

quicksearch

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
GoT Index » Error™
Error™
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De zoekactie nam meer dan 15 secondes in beslag en is gestopt. Verander de zoekstring (vooral de phrase search gedeelten, als u deze gebruikt) of probeer het opnieuw
(interne identificatie: find::execute_omega::read_data)
Kan iemand mij vertellen waarom ik deze error krijg bij simpele quicksearch woorden als : chello of intel of iets ? Speelt niet alleen vandaag sterker nog, dit speelt al zolang ik op GOT zit volgens mij. Moet hem eerst op 90 sec zetten voordat ik kans heb dat er resultaat verschijnt maar ja dan is het natuurlijk geen quicksearch meer. Soms lukt het wel overigens wel direct, maar vraag niet waaraan dat ligt, is geen pijl op te trekken eerlijk gezegd.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:17
Leveren teveel topics op...maybe?

[ Voor 10% gewijzigd door simon op 02-12-2004 17:33 ]

|>

Verwijderd

Ik denk dat hij teveel resultaten krijgt op deze veel voorkomende search keywords. Misschien wat uitbreiden met andere keywords.

Verwijderd

Topicstarter
Nee want zoals ik al zei, soms doet die het wel gewoon na pakweg keertje of 10 : (dus blijkbaar kan het wel)
Zoekresultaat: 12.296 topics gevonden

Verwijderd

Topicstarter
of je krijgt zoiets bij het zoeken naar bijvoorbeeld : nvidia
GoT Index » Error™
Error™
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Deze pagina bestaat niet, of het topic bevat geen berichten.
(interne identificatie: topic::get_messages::no_messages_found)
:? tja als deze pagina al niet eens bestaat ...

--- edit ---
En vervolgens na enkele malen * proberen (8 keer of zo) , ineens :
GoT Index » Zoeken » Zoekresultaten
Zoekresultaat: 13.044 topics gevonden
Gekke is wel dat het me soms totaal geen resultaat opleverd ook niet na enkele malen proberen. Kortom, snap er geen drol van 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 17:46 ]

Verwijderd

Als je zoekopdracht simpele woorden omvat zoals 'de het een' duurt het vinden van een resultaat langer als de opgegeven tijd van 15 seconden. Betere zoekwoorden of de time-out verhogen is dan vaak de oplossing. :)

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 22:01

Luke!

#Treinbaas
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 01:25:
Als je zoekopdracht simpele woorden omvat zoals 'de het een' duurt het vinden van een resultaat langer als de opgegeven tijd van 15 seconden. Betere zoekwoorden of de time-out verhogen is dan vaak de oplossing. :)
Maar dan zou het ding toch eigenlijk nooit zoekresultaten op die termen moeten geven, en niet soms wel?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:34:
Ik denk dat hij teveel resultaten krijgt op deze veel voorkomende search keywords. Misschien wat uitbreiden met andere keywords.
Volgens mij is heeft de melding niets te maken met het aantal resultaten. Meer zoekwoorden betekent volgens mij ook altijd een langere zoektijd. Misschien kan iemand met Omega kennis hier een mening over geven (of een feit over geven; vindt ik ook goed ;) ) Het lijkt mij dat een zoekterm zoals intel of celeron geen timeout tot gevolg mag hebben? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Heeft dit ook niet iets met het cache van de db-server te maken? Dat als het nog nooit is opgevraagd dat het dan natuurlijk langer duurt dan dat het al eens is geweest? Maarja, dan moet je eigenlijk ook geen 10 keer moeten zoeken voor hij erin staat. :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.