Toon posts:

Topic kwijt (HK request user)

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hm,

Zojuist plaatste een user een request om de HK in te kunnen, alwaar ik vriendelijk op reageerde dat hij in SeM moest zijn. Nu is het topic echter volledig weg? Is ie soms getrashed? In mijn Post history staat ie ook niet meer.

Het zou handig zijn als je een PM krijgt bij zulks soort zaken: ik begin bijna aan mijn geestelijke gesteldheid te twijfelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hij is verplaatst naar een crew-forum waar zijn aanvraag behandeld wordt. :) Zie ook Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?

[ Voor 30% gewijzigd door pasta op 02-12-2004 17:04 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Jouw reactie is gewoon verplaatst gok ik naar SM. Einde verhaal dus. :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Misschien hebben ze hem ondanks dat hij in het verkeerde forum stond in behandeling genomen.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pasta schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:04:
Hij is verplaatst naar een crew-forum waar zijn aanvraag behandeld wordt. :) Zie ook Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?
Ik had alle bovenstaande opties al bekeken, het is meer dat (en dan niet specifiek in dit geval) een move naar een voor de user niet toegangkelijk forum / TC vergezeld wordt van een PM.

Bijvoorbeeld: topic gaat van SG naar HK. Alle users die in dat topic gepost hebben en niet in de HK kunnen krijgen een Move-PM met de mededeling dat het topic niet verschwunden is maar naar een niet bereikbaar forum is gemoved. :) Maak zoiets automatisch en alweer een onverklaarbaar verschijnsel inzichtelijk gemaakt :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:03:

Het zou handig zijn als je een PM krijgt bij zulks soort zaken: ik begin bijna aan mijn geestelijke gesteldheid te twijfelen! :)
Afgehandelde dingen zijn in SeM altijd onzichtbaar. Blijkbaar heeft een modje hem verplaatst naar SeM en afgehandeld.

Alleen in SeM moet je vrezen voor je geestelijke gezondheid.

/Edit: en ik ben te laat. Ben jij die user, of is het een andere?

[ Voor 8% gewijzigd door leuk_he op 02-12-2004 17:07 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Guardian Angel schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:04:
Jouw reactie is gewoon verplaatst gok ik naar SM. Einde verhaal dus. :)
Hij stond in SM (SeM) en is nu in het crew forum (waarschijnlijk), idd om het over de HK-XS van degene die dat topic opende te hebben :)

offtopic:
btw, nu heb je sowieso een grijze nick ;) :P

[ Voor 5% gewijzigd door DeMoN op 02-12-2004 17:09 . Reden: lekker veel spuit 11'jes weer btw ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik was dat ;) En nu voel ik me zoals verwacht weer eens stom.

Ik had al een nieuw topic begonnen, met een vraag hierover, en wat het moest vorstellen.

Sorry modjes, jullie doen jullie werk gewoon (te goed) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het was een andere user, ikzelf heb alweer veel te lang HK access :P . Het gaat me ook niet om dit individuele geval, maar meer om een feature in toekomstige React versies, waarbij users automatisch ge PM-ed worden bij een move.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Oh... dus een feature request..... is ook een forum voor waar ik meen dit al eerder aan de orde was.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:11:
Oh... dus een feature request..... is ook een forum voor waar ik meen dit al eerder aan de orde was.
Dit is een topic waarin een vraag (waar is het topic gebleven) geevolueerd is naar een feature request (omdat ik naar aanleiding hiervan op dat idee ben gekomen). Nu ben ik bekend met het forum voor requests, maar misschien is het hier ook wel goed om eens te kijken of dit vanuit het oogpunt van t.net en de users wenselijk is om ge-pm-ed te worden bij een move.

(PM me maar mocht het topic gemoved worden :P )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:09:
Het was een andere user, ikzelf heb alweer veel te lang HK access :P . Het gaat me ook niet om dit individuele geval, maar meer om een feature in toekomstige React versies, waarbij users automatisch ge PM-ed worden bij een move.
mag ik je even waarschuwen dat in geval van een feature request dit topic wellicht gemoved wordt naar React Bugs en Featurerequests.

Dus als je dit topic direct kwijt bent? ;)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:05:
[...]

Ik had alle bovenstaande opties al bekeken, het is meer dat (en dan niet specifiek in dit geval) een move naar een voor de user niet toegangkelijk forum / TC vergezeld wordt van een PM.

...
Dan is dat in dit geval niet gebeurd, maar het topic staat idd in HK-Screening. Daarmee is dit ook afgehandeld :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.