VIDEO TS en AUDIO TS op dvd branden met nero?

Pagina: 1
Acties:
  • 682 views sinds 30-01-2008

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-12 18:48
ik 2 mappen die normaal op een video dvd staan op mijn hardeschijf.
VIDEO_TS en AUDIO_TS
de AUDIO_TS is leeg en de VIDEO_TS zit voor 4.16gb aan files...

nu wilde ik dit met nero branden zodat ik de film op mn dvd speler beneden kan kijken, maar dan begint de ellende.

hoe moet ik dit op de dvd zetten?
- data dvd --> werkt blijkbaar niet, mn dvd speler loopt hopeloos vast en werpt het op het laatst maar uit
- video dvd --> opent nero die wizard en zie je de 2 mappen staan. als ik mijn files van de hardeschijf er dan inzet en wil branden geeftie een 'foute indeling' error.

hoe kan ik die 2 mappen dan op een dvd zetten zodat mn standalone dvd het netjes doeT?!?!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 19:42

potatox

unz unz unz

Video DVD, dan staan er 2 mappen in het linker venster, je sleept de inhoud van VIDEO_TS in VIDEO_TS in het linkerscherm en fikken maar. Als nero een melding geeft dan is er iets niet goed met de bestanden wat erin zit. Normaal werkt dit altijd als de bestanden correct zijn.

--

Verwijderd

Open Nero (Neem aan dat je v6 of hoger draait) dmv smartstart
Kies rechtsboven aan DVD
Foto en Video (Vervoglens)
DVD video bestanden branden (Klik hierop)

Selecteer de map vidoe_ts, deze is rood gekleurd.
Doe toevoegen van jou video_Ts bestanden
voltooien en de rest wijst zich vanzelf,

succes

• Opperhoof
en dan zegtie:

"opnieuw toewijzen dvd-videobestanden mislukt. de resulterende dvd-video is wellicht niet afspeelbaar. wilt u doorgaan?? "

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Probeer eens om gewoon door te gaan. Bij mij heeft dat tot nu toe nog nooit voor problemen gezorgd.

(Ik hed die foutmelding ook weleens gehad, volgens mij klopt de menustructuur dan niet helemaal met het aantal .vob bestanden oid.)

[ Voor 41% gewijzigd door UnderFlow op 02-12-2004 17:05 ]

Verwijderd

ik heb dit eens gehad met het rippen van een dvd, bleek dat ik een aantal bestanden uit de video_ts map mistte, kan ook bij jou het geval zijn...

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Heb je er misschien een bestand met 00 op het eind instaan? dat heb ik ook wel eens gehad... vaak met gedownloade dvd's zit die erbij... vaak is het bestand 0kb..

• Opperhoof
stef-o.nl schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:07:
Heb je er misschien een bestand met 00 op het eind instaan? dat heb ik ook wel eens gehad... vaak met gedownloade dvd's zit die erbij... vaak is het bestand 0kb..
en wat te doen met dat bestand. kan dat dan weg, of is het goed, of gewoon branden..? (heb er al 2 dvd's aan vern**kt, 1ste ging halverwege rot @ 8x, 2e was die data :( . Lang Leve de nederlandse dvd belasting :X )

Verwijderd

;( ;( Tja ik heb ook een bestand met .ts gedownload. Ik kan dit bestand niet naar DVD branden. Zowel Nero als Alcohol geven aan het bestand niet te herkennen. Ik heb een kleine tool gedownload ( VideoLan) daarmee kan ik de bestanden afzonderlijk bekijken. Elke keer het geluid weer aanpassen. Het is een drama. Ik zoek me blind om een tool te vinden waarmee ik de .ts bestanden kan omzetten naar een te branden bestand.

:+ Benny I

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daar kun je beter een nieuw topic voor openen, in plaats van een oud topic te kicken.
Wat voor bestanden heb je nou eigenlijk? .ts bestanden? :? nooit van gehoord eigenlijk.

Edit: aha, Google legt het uit.

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 14-08-2005 15:51 ]

Verwijderd

videobestanden met de extensie .ts aan het einde ipv .rar. oid.

Het is een speelfilm van een nuwsgroup....

Benny

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

niema065,

Ik ga dit topic sluiten - jouw vraagt heeft niet zo heel veel te maken met de vraag die de topicstarter had gesteld namelijk :)

Ik heb ook je vorige topic al dicht gedaan omdat je daarin een veel te schreeuwerige topic titel had, geen inzet toonde (al eens gezocht op GoT en met Google? Wat heb je gevonden - neem dat even op in je topicstart) en wel heel duidelijk liet merken je topicstart gewoon te copy en pasten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.