Toon posts:

[Dig.Camera] HP M307 of Kodak CX7220

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik een camera kopen om foto's te maken voor feesten en ook gewoon om wat mee te knoeien. Ben namelijk nogal nieuw op het gebied van Digitale fotografie.
Het mag alleen niet teveel kosten. Max. ongeveer € 125.-

'k Heb al veel op internet gezocht en heb deze gevonden waar ik -over de specificaties- wel tevreden over ben. Alleen ik zit te twijfelen. Eerst dacht ik de Kodak te gaan kopen maar ik lees hier bij GoT dat dit niet echt een goed merk zou zijn. Na verder zoeken kwam ik de HP Photosmart M307 tegen. Deze heeft momenteel mijn voorkeur.

Heeft een van jullie misschien een van deze camera's(of eenandere in de buurt van dit budget en specificaties). Wat zijn de ervaringen??

Camera moet hebben: min. 2x optisch zoom, LCD scherm, Macrofunctie, Ing. Flitser, Zelfontspanner. En een goed aantal Megapixels(rond de 1.5 - 2 lijkt mij voldoende)

Site Kodak CX7220

Tweakers.net over HP Photosmart M

Site HP M307

/edit: Foto's geschoten met een van bovenstaande camera's zijn ook altijd welkom!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 16:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
.. niet allemaal tegelijk ..:(

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

Ik zou toch sowieso een resolutie van 3-4 miljoen megapixels nemen. Dan heb je er langer plezier mee want je kan je gemaakte foto's dan ook nog eens vergroten. Verder kan ik je met je keuze niet helpen.

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:51
Ik zou voor die Kodak gaan.
HP camera's wordt veel over geklaagd (trage sluiters), over Kodak veel minder.

En Kodak is van oudsher al met fotografie bezig, terwijl HP meer een scanner/printer merk was. (correct me if I'm wrong)

Ik heb zelf een Kodak CX6230, en ben er tevreden over.

[ Voor 6% gewijzigd door Richub op 04-12-2004 21:25 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Halve Liter, voordat je dit topic opende had je even de sticky's bovenaan dit subforum door moeten nemen :) In deze: Fotografie Policy staat het volgende:
De veelvoorkomende vraag "Hoi ik heb xxx euro, welke camera moet ik kopen/zoek maar wat voor me uit?" is nog steeds niet toegestaan, aangezien GoT en daarmee het Fotografie forum geen plek voor verkopers op locatie is. Gebruik bekende sites zoals DCResource en DPReview om een idee te krijgen over de kwaliteit van camera's in een bepaalde prijsklasse. Uiteindelijk moet je dus zelf een keus maken.
Vandaar dat je toch echt zelf je keuze moet maken aan de hand van budget, eisen, wensen en hoe beide cams presteren op verschillende gebieden. Succes.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.