[iTrip] Waar nog te koop

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38
Ik ben al een tijdje op zoek naar een iTrip. Nou loopt natuurlijk niet iedere winkel er mee te koop aangezien het uitzenden van FM-signalen illegaal is. Inmiddels heb ik de Apple Store in Amsterdam, in Einhoven en in Den Bosch gehad, maar niemand heeft ze.
Weet iemand waar ze nog te koop zijn (onder de toonbank zeg maar)?

Het is natuurlijk niet helemaal legaal, dus ik weet niet of het hier mag?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• Hexley
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Je kunt er ook eentje laten overkomen uit de VS....

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?

• Tom Paris
Hexley schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:27:
Je kunt er ook eentje laten overkomen uit de VS....
Ik ben bang dat de douane daar anders over denkt, en dan riskeer ik misschien nog wel een boete.

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik heb hem een paar maanden geleden ook daar besteld en die is zonder problemen aangekomen!!

Let's get lost! I know the way

Verwijderd

Tom_Paris schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:31:
[...]

Ik ben bang dat de douane daar anders over denkt, en dan riskeer ik misschien nog wel een boete.
Een boete waarvoor? Zolang je hem nog niet gebruikt hebt is er niks aan het handje lijkt mij.

• Tom Paris
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:14:
[...]

Een boete waarvoor? Zolang je hem nog niet gebruikt hebt is er niks aan het handje lijkt mij.
Als je vuurwerk in Belgie gaat halen, en ze controleren je bij de grens nemen ze het toch ook in beslag? Hoef je ook niet per se de lucht in te schieten...

Verwijderd

Tom_Paris schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:17:
[...]

Als je vuurwerk in Belgie gaat halen, en ze controleren je bij de grens nemen ze het toch ook in beslag? Hoef je ook niet per se de lucht in te schieten...
Dit is omdat de inhoud ervan wettelijk verboden is, niet alleen het gebruik ervan. Ik weet niet hoe het met de wet zit omtrend het hebben van apparatuur dat uit kan zenden op de FM band, maar dat lijkt me een stuk minder streng. (Ik kan het natuurlijk fout hebben :p)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 17:24 ]

Verwijderd

Bij de Apple winkel in Arnhem staan ze nog wel vermeld op de site. Moet je even zoeken op iTrip.
Er bestaan tegenwoordig ook betere en legale oplossingen dan de iTrip. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je precies wilt gaan doen. Voor de autoradio bestaan er wel een systeem die je in plaats van een cd-wisselaar kunt aansluiten. Dit is de IceLink, die wel wat duurder is, maar hiermee kun je ook je iPod aansturen en trackinformatie kun je lezen op je autoradioscherm. Dan heb je wel de plus versie nodig en is ook afhankelijk van je autoradio. Maar zoals ik al zei hangt het er vanaf wat je er mee wilt doen.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tom_Paris schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:18:

Het is natuurlijk niet helemaal legaal, dus ik weet niet of het hier mag?
Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg:

We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:

[Plaatje/link]

Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen OW, soz :'(

Dit is een grote denkfout en een probleem met de GoT-mentaliteit in 't algemeen!

We willen even de zaken rechtzetten wat dit betreft:

Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de policy of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast.

Maar wat moet ik dan wel doen als ik 't niet zeker weet?

Da's een goede vraag. Het antwoord is er ook al: Lees deze mededeling even goed door.
Makkelijk hoor op deze manier slotten :D

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.