Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nieuwe Layout] "Lees Verder" - Is it a bug or a feature?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Als 'k op de nieuwe layout op een b.v. 2 pagina lange topic op "lees verder" druk dan vult hij m'n topic met de laatste x reacties (waar X is is 't maximaal aantal reacties in m'n prefs), waaronder dus ook een aantal reacties uit de voor-na-laatste pagina...

Is dit de bedoeling? 'k vind het behoorlijk irritant namelijk :P
(ja ik snap ook dat je gewoon op de 2 kan drukken, maar 't nut van de "lees-verder" knop is d'r voor mij 'n beetje uit.

bvd :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

vanuit pagina 1 gaat de 'lees verder'-link gewoon naar pagina 2 :?

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 02-12-2004 16:11 ]

Intentionally left blank

• Wussie
Nog 'n 2e ding; ik heb dat "automatigische plaatjes resizen" uit gezet, maar in [rml][ tpl] verschillende fontsize in signature in Firefox[/rml] dat topic b.v. worden ze nog doodleuk geresized, erg frustrerend als ze ook niet klikbaar zijn :(

Hij komt wel op pagina 2 ja, maar in plaats van dat ie (bij mij dan) de reacties van 26+ laat zien laat hij reacties; (totaal-25) tot eind zien :x

edit again; oh ik had de "last" knop voor "lees-verder" aangezien... was dit voorheen ook zo? :x

[ Voor 41% gewijzigd door Wussie op 02-12-2004 16:14 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wussie schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:12:
Nog 'n 2e ding; ik heb dat "automatigische plaatjes resizen" uit gezet, maar in [rml][ tpl] verschillende fontsize in signature in Firefox[/rml] dat topic b.v. worden ze nog doodleuk geresized, erg frustrerend als ze ook niet klikbaar zijn :(
Dan zet je resizing toch weer aan? :?
Hij komt wel op pagina 2 ja, maar in plaats van dat ie (bij mij dan) de reacties van 26+ laat zien laat hij reacties; (totaal-25) tot eind zien :x
Wat voor link krijg je dan? met /last erachter ofzo?

Intentionally left blank

• Wussie
[rml][ tweakers] Scrollen in contentblokken[/rml]
Daar kom ik dan terecht...

Ik wil juist _niet_ dat de plaatjes geresized worden... aangezien ze dan zoals in [rml][ tpl] verschillende fontsize in signature in Firefox[/rml] onleesbaar/onverklaar baar zijn, en ook nog eens niet klikbaar, dus moet weer op gaan zoeken wat de uri van 't plaatje is en maar kopieren en plakken... :x

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wussie schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:17:
Ik wil juist _niet_ dat de plaatjes geresized worden...
Dat kan je weer instellen in je Prefs, hier dus ;)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

@ Het lees-verder linkje, zou dat ook weer bovenaan kunnen komen?, als je je sessie nog niet hebt gereset, en je komt weer naar dat topic, is het ook wel prettig om vanaf daar naar de volgende pagina te kunnen :) .

DM!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

wb de resizing; ik zit te overwegen om de max-width uit de CSS te halen; mogelijk krijg ik daarmee dan ook de resizer in Safari aan de praat.

lees verder linkje bovenin zal ik overwegen...

Intentionally left blank

• Wussie
mja, die resizer zal z'n werk misschien wel doen, maar als 'k wil dat ie 't niet doet doet ie 't ook :( da's dus beetje jammer :/ als die resizer toch automagisch resized, worden plaatjes dan ook klikkorbaar?

<<- With Stupid. Als 'k de automagische resizer inschakel blijven de plaatjes hetzelfde maar worden ze wel klikbaar :/// de logica is ff ver te zoeken =)

Magoed thx 4 replies, soz 4 topic :>

[ Voor 37% gewijzigd door Wussie op 02-12-2004 16:54 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ander bugje: als je op een pagina met twee of meer pagina's naar de link van de laatste reactie gaat, dan krijg je toch een 'Lees verder' terwijl je al op de laatste pagina zit. 'Lees verder' linkt dan weer naar de eerste pagina.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rafe schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:53:
Ander bugje: als je op een pagina met twee of meer pagina's naar de link van de laatste reactie gaat, dan krijg je toch een 'Lees verder' terwijl je al op de laatste pagina zit. 'Lees verder' linkt dan weer naar de eerste pagina.
Bekende bug in React, fixed in 1.9.4 geloof ik.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Rafe schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:53:
Afbeeldingslocatie: http://home.atlex.nl/~alex/smileys/kick.gif

Het moge dan wel bekend zijn, maar ik heb misschien nog wel wat info die de devvers zou kunnen helpen :)

Als ik gewoon het topic van begin tot eind doorblader, heb ik nergens last van.

Ga ik in 1 keer naar de laatste pagina, dan komt het linkje soms wel en soms niet:
Afbeeldingslocatie: http://home.atlex.nl/~alex/stuff/img_dump/lees_verder.jpg

Ga ik dan een pagina terug, en dan weer naar de laatste pagina, dan is het weg:
Afbeeldingslocatie: http://home.atlex.nl/~alex/stuff/img_dump/lees_verder2.jpg

Misschien helpt dit het probleem beter te reproduceren en dus op te lossen :).

Paint JPEG-jes :X

[ Voor 6% gewijzigd door AtleX op 03-12-2004 09:08 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

de 'lees ver' link verschijnt altijd bij een list_message link, bij list_messages gaat het wel goed. o.a. de 'new'-link is een bekende waarbij het fout gaat.

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

dus...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.