Toon posts:

Internet valt af en toe weg, netwerkverbinding niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste weken last van een vaag probleempje met internetten.

Om de zoveel tijd (+/- 15min) valt namelijk de internetverbinding weg. Ik kan dan geen websites meer bereiken, maar msn en downloads gaan gewoon door. Ook kan ik nog gewoon in het setupmenu van mijn modem/router komen.

Beetje vaag probleem is en ik weet niet hoe dit optelossen is, maar ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen! thnx alvast!!

Oh ja m'n apparatuur, dan word het voor jullie ook wat makelijker:
Linksys wag54g wireless dslmodem/router in 1
PC met win XP SP2, geen firewalls, en sweex 54mbit wireless netwerkkaart

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

is laatste week al vaker langs gekomen. mag wel eens in de faq denk ik

Bittorrent, na een tijdje geen netwerk

bekijk eens file -> run -> eventvwr-> system log.

Je omstandigheden zijn echter zo sumier dat ik niet denk dat verder veel reacties gaat krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door leuk_he op 02-12-2004 15:59 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
leuk_he schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:59:
is laatste week al vaker langs gekomen. mag wel eens in de faq denk ik

Bittorrent, na een tijdje geen netwerk

bekijk eens file -> run -> eventvwr-> system log.

Je omstandigheden zijn echter zo sumier dat ik niet denk dat verder veel reacties gaat krijgen.
ja dat bittorrent topic is helaas niet relevant, omdat bij mij het netwerk het nog wel doet.
DC++ en msn ook....

Alleen ik krijg om de zoveel tijd search not found meldingen. Als ik dan naar modempagina ga dan doet ie het wel weer. echt heel vaag allemaal en hoop dat er wel meer replies komen op mijn probleem!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Je hebt dan dat topic niet goed gelezen, daar deed het netwerk het ook nog een beetje.

maar of het hetzelfde probleem is kun je het beste even kijken in je system log. bevendien kan het toch geen kwaad daar te kijken na het optreden van je probleem.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor die link, maar ik heb er niks aan gehad.

Het opvallende is, wanneer ik het menu van mn modem in ga hij het in 1x weer doet. Net of ie mijn computer tijdelijk afsluit, maar wel in dat menu kan komen.

Iemand nog ideetje wat het is?

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem, heb een goede spyware sweep eroverheen gehaald en het probleem was over. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:48:
Ik had hetzelfde probleem, heb een goede spyware sweep eroverheen gehaald en het probleem was over. :)
ow ja dat kan natuurlijk ook nog! helemaal niet aan ged8, ga gelijk proberen! thnx!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-05 22:36
ja inderdaad, draai eens Spybot of Ad-aware SE, en kijk je startup eens na, ik denk dat het komt door spyware!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Pagina: 1