Typfout, ik bedoelde uitstraling

.
Eerlijk gezegd kom ik niet zo vaak op de Frontpage (heb ook nooit de moeite genomen een account aan te maken cq. te mergen), omdat ofwel het nieuws achterloopt bij de ' big guys' ofwel zoals in de afgelopen twee weken regelmatig wordt opgehitst (HL2/Bittorrent).
Wat dus het bezwaar is dat veel mensen hier vaker op GoT dan op de FP zitten. Van die GoTers zal het merendeel het scherm gecentreerd hebben staan.
Dan wil je dus niet een ping-pong surf effect (van links naar rechts), dan werkt de samensmelting alleen maar tegen. Want hoewel het forum natuurlijk naar links gezet kan worden (en dan overeenkomt met de FP) is dat natuurlijk onzin als je vaker op GoT zit dan op de FP. Iets met tegenzin aanpassen naar wat anders waar je veel minder gebruik van maakt..
Mwah, ik lees zelf toch best wat nieuws, maar niet de hele tijd de FP en GoT door elkaar. En ik heb geen last van dat ping-pong effect. Het zijn dan ook twee verschillende sites, althans, zonder merge, gelijker beleid, etc, komt dat nog veel meer over
Als de cijfers anders uitwijzen (dwz. er meer mensen GoT links gecentreerd bezoeken) dan vind ik het prima. Maar het is not-done als dat niet zo blijkt te zijn. Als de FP en GOT dichter naar elkaar moeten komen, en dat is een goed plan, werkt je dat dus wel tegen als je een ping-pong surf effect krijgt. Dan ben je niet zo snel bereidt vanuit GoT een linkje naar de FP aan te klikken en weer terug.
En ik ben niet de enige, zie immers de poll.
Ik denk dat geen enkele user bezwaar heeft tegen die mogelijkheid

. Vraag is echter waar je je devtijd in wil steken. En als dit relatief veel devtijd kost, is dat gewoon zonde, er zijn betere dingen om je mee bezig te houden. Het is een beetje triviaal imo, vandaar, weinig prioriteit

.