Toon posts:

[Gezocht] Telefoniste Software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sorry voor die titel maar ik kon me niks beters bedenken

Ik ben op zoek naar het volgende.

Ik zoek een simpel wel/niet telefonisch bereikbaar programma. Wat ik daar mee bedoel is dat iedereen in taakbalk naast de tijd (bijvoorbeeld) een bolletje heeft die rood of groen is, dat ze daar opdrukken en dan gewoon ja wel bereikbaar of nee niet bereikbaar kunnen aanklikken. Als ze dat dan doen moet bij de telefoniste een makkelijk en simpel venster op te roepen zijn met de naam en uiteraard de status (wel of niet beschikbaar) Of iets wat hier op lijkt eventueel ook terugbel afspraken noteren. ik heb heel google en got al afgezocht dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen

Alvast Bedankt!

Verwijderd

Windows Messenger is misschien al genoeg?

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
skype? Daarmee kan je de status zien, mee bellen en mee chatten 8)

[ Voor 84% gewijzigd door Reb87 op 02-12-2004 15:46 ]

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En wat had je zelf al gedaan naast je vraag duidelijk formuleren? ;) Dat is op zich al nuttig; maar we zien ook graag dat je zelf al wat zoekt/probeert en even laat horen wat je zelf al hebt gevonden via Google enzo. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Dat is niet vegelijkbaar met wat ik zoek omdat iedereen hier wel vaste plekken heeft en ook als ze op hun plek zitten willen ze soms niet gestoort worden vandaar.
Spider.007 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:47:
En wat had je zelf al gedaan naast je vraag duidelijk formuleren? ;) Dat is op zich al nuttig; maar we zien ook graag dat je zelf al wat zoekt/probeert en even laat horen wat je zelf al hebt gevonden via Google enzo. :)
Helaas heb ik zelf niks gevonden vandaar dat ik ook topic start er is gewoon niks simpels. Wat wel in de buurt kan komen is http://www.akeni.com/en/product/lan.php maar dat is niet simpel teveel voor wat ik nodig heb.
Pagina: 1