Ik heb een movieclip "mcItems" waarin een dynamisch tekstveld zit en een movieclip "mcHolder". Bij een bepaalde button (in de root) heb ik een actie dat ie iets uit de database gaat halen en dat ie "mcItems" gaat afspelen. Hij haalt netjes de variabele op uit de database en deze wordt ook netjes geladen in het dynamische tekstveld dat staat in mcItems.
Echter, als ik dezelfde variable in "mcItems" wil gebruilken voor een loadMovie wil dat niet werken. Ik gebruik het volgende:
De variable "link" is zeker gezet want hij wordt wel geladen in het tekstveld dat in dezelfde movieclip zit (mcItems).
Wanneer ik "link" zelf definieer werkt het wel.
Er zit toch geen verschil in het ophalen van een variable in een tekstveld en via het script veld
Echter, als ik dezelfde variable in "mcItems" wil gebruilken voor een loadMovie wil dat niet werken. Ik gebruik het volgende:
code:
1
2
3
| itemNaam = link+".jpg"; loadMovie(itemNaam, mcHolder); stop(); |
De variable "link" is zeker gezet want hij wordt wel geladen in het tekstveld dat in dezelfde movieclip zit (mcItems).
Wanneer ik "link" zelf definieer werkt het wel.
code:
1
2
3
4
| link = "bedframes01"; itemNaam = link+".jpg"; loadMovie(itemNaam, mcHolder); stop(); |
Er zit toch geen verschil in het ophalen van een variable in een tekstveld en via het script veld