Toon posts:

Help Grabit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik download met grabit een spel, nou staat in de bestandsnaam ( in grabit ) .rar

nou dacht ik dat in mijn download folder het dus gewoon .rar bestanden zouden zijn, maar het zijn opeens gewoon textfiles....... beetje vreemd al die textbestanden van 50MB..... :?

Kan iemand mij uitleggen wat ik hiermee moet doen ? ik kan er hier en op o.a. google namelijk niks over vinden.

Alvast bedankt. _/-\o_

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Heten ze toevallig .rar.txt? Probeer ze anders is te renamen naar .rar en pak de eerste is uit.

Maar als het hier om een illegale download gaat zal ik een topicreport doen, want zoals je denk ik wel weet mag dat niet..

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het eens gaan proberen, thnx!

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

Probeer ze sowieso gewoon 'ns uit te pakken met winrar, volgens mij kan het ook als ze geen .rar-extensie hebben hoor ;)

United we stand, and divided we fall

Verwijderd

Topicstarter
heel vreemd maar als ik druk op "openen met" en dan winrar aanklik dan komt hij er gewoon niet tussen te staan :?

Het is ook altijd wat 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:14:
heel vreemd maar als ik druk op "openen met" en dan winrar aanklik dan komt hij er gewoon niet tussen te staan :?

Het is ook altijd wat 8)7
winrar openen en het bestand daarheen slepen?

Verwijderd

Topicstarter
"The Archive is either unknow format or damaged"

Heel vreemd, helemaal omdat er in de bestand naam wel .rar staat in de download selectie maar wanneer ze binnen zijn in de map het gewoon textfiles zijn.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-02 07:21
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:18:
"The Archive is either unknow format or damaged"

Heel vreemd, helemaal omdat er in de bestand naam wel .rar staat in de download selectie maar wanneer ze binnen zijn in de map het gewoon textfiles zijn.
Probeer eens een andere group.
had dit probleem gister ook.

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Bekend probleem, zijn je txt files 0 kb? dan ff opnieuw downloaden, zijn ze wel gewoon X mb groot dan ff naar dit gratis programmatje zoeken: UUD32Win, het zet je tekstfiles weer om naar de bestanden die je in eerste instantie wilde downen (rars)

en ik weet neit hoe jij zoekt, maar niet goed iig ;)

[ Voor 11% gewijzigd door DutchTSE op 02-12-2004 15:30 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Wat is de encoding dan van de file. Of kun je de .txt file openen (met notaped/wordpad/favoriete editor) en eens kijken waar de data begint hoe de data gestart wordt /Yenc/ uue / ???

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Deus Ex Machina
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 15:15
Heb je toevallig de laatste versie van ZoneAlarm geinstalleerd. Deze versie i.c.m. Grabit werkt niet. Kijk maar eens in je temp directory van Grabit. Hier staan de juiste bestanden in.

Heb zelf dit probleem ook.

• Lukse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-04-2023
Waarschijnlijk is het een format dat GrabIt niet herkend, daarom wordt het als .txt opgeslagen.
Zoals leuk_he al zei: de txt file in notepad openen (kan even duren) en naar de header kijken.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Wat je nu binnen hebt zijn de bestanden zoals ze op de newsserver staan. GrabIt had ze moeten decoden en aan elkaar moeten plakken, maar dat is niet gebeurd. Zelf download ik meestal de files opnieuw, dat werkt voor mij, omdat ik te lui ben om met losse decoders aan de gang te gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door TheLunatic op 02-12-2004 15:38 ]

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Topicstarter
headers staat :

=ybegin part=1 line=128 size=50000000 name=gh2rp.xbox.part02.rar
=ypart begin=1 end=640000

en dan allemaal van deze onzin:

|‹œKD1*C¤;*7*******¨9ží»e*G$,**!Ó,Ŝó/޽›[G[8*J*

• Deus Ex Machina
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 15:15
Staat in je temp directory van Grabit niet het .rar bestand. Grabit kan het bestand nl. niet decoden, en maakt er dan een .txt bestand van. In de temp directory staan bij mij dan de juiste bestanden.

Verwijderd

Topicstarter
UUD32 WIN Log:

Processing file E:\Program Files\GrabIt\Download\alt.binaries.cd.image.xbox\61618064.txt...
found gh2rp.par2 [ ] (1/-1)
Extracting yEncoded data as file gh2rp.par2
*Error decoding line 678 of E:\Program Files\GrabIt\Download\alt.binaries.cd.image.xbox\61618064.txt, part fails CRC check. Data corrupted. (Part 1)
Possible short file
Extracting yEncoded data as file gh2rp.par2.rar
*Error decoding line 678 of E:\Program Files\GrabIt\Download\alt.binaries.cd.image.xbox\61618064.txt, part fails CRC check. Data corrupted. (Part 1)
Possible short file

:? :? :?

Verwijderd

Topicstarter
Deus Ex Machina schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:45:
Staat in je temp directory van Grabit niet het .rar bestand. Grabit kan het bestand nl. niet decoden, en maakt er dan een .txt bestand van. In de temp directory staan bij mij dan de juiste bestanden.
nee daar staan ze niet .....

Verwijderd

Topicstarter
DutchTSE schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:28:
Bekend probleem, zijn je txt files 0 kb? dan ff opnieuw downloaden, zijn ze wel gewoon X mb groot dan ff naar dit gratis programmatje zoeken: UUD32Win, het zet je tekstfiles weer om naar de bestanden die je in eerste instantie wilde downen (rars)

en ik weet neit hoe jij zoekt, maar niet goed iig ;)
Het is gelukt THNX voor alle reacties _/-\o_ _/-\o_

• DutchTSE
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:45:
UUD32 WIN Log:

Processing file E:\Program Files\GrabIt\Download\alt.binaries.cd.image.xbox\61618064.txt...
found gh2rp.par2 [ ] (1/-1)
Extracting yEncoded data as file gh2rp.par2
Possible short file
Extracting yEncoded data as file gh2rp.par2.rar
Possible short file

:? :? :?
miss dat ie aantal blocks mist van dat rar bestand?
heb verder ook nog nooit met dat prog gewerkt :)

• DutchTSE
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:54:
[...]

Het is gelukt THNX voor alle reacties _/-\o_ _/-\o_
ah ok, mooi ;)
niks te danken, daar zijn we voor ;)

edit: jezus, nieuwe layout en ik begin meteen 2x achter elkaar te poste ipv te editte :X

[ Voor 17% gewijzigd door DutchTSE op 02-12-2004 16:10 ]

Pagina: 1