Toon posts:

[XP] Hotmail inbox niet weergegeven*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen het volgende,..
Ik heb sinds kort een sweex wireless router 11g.
Ik kan overal heen op inet, Ik kan alleen niet in mijn inbox van hotmail komen.
Wel kan ik msnen en alle andere sites/inboxen komen.
Weet iemand misschien iets om dit probleem op te lossen??
BVD
reddevil

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Voor zover ik weet gebruikt de inbox van hotmail gewoon je standaard internet poort 80.

Heb je nadat je de router hebt aangesloten ook weer een keer zonder de router hotmail geprobeerd te bereiken?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat kan dus wel,..
als ik direct via me modem naar buiten ga lukt het wel.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

reddevil19, welkom op GoT. Wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem op te lossen? Sinds wanneer heb je dit probleem? Welke browser gebruik je? Is het probleem op te lossen door je router weg te halen? Hoezo kun je er niet 'in komen'? Wat bedoel je precies? Krijg je een foutmelding? Meer informatie graag :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
oke hier komt de info,..
Ik gebruik winxp
int explorer 6.0.2800
zonder mijn router werkt het wel.
ik krijg geen foutmelding,.. hij is alleen eeuwen aan het laden.
Ik heb lopen kutten met de firewall en alles wat niet werkte,..
Vervolgens alles terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw installeren O-)
probleem is al vanaf de start met deze wireless router :S

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 14:54 ]

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Als ik het goed begrijp kun je dus wel gewoon www.hotmail.com bereiken? Maar kun je niet in je inbox komen? Ook niet via msn?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan pas ik je topictitel nog even aan, conform Windows Operating Systems - Policy :)

problemen inbox > [XP] Hotmail inbox niet weergegeven*
Krijg je met Outlook Express je Hotmail inbox wel te zien? En welke firewall/antivirus heb je? Als je deze uitschakelt, werkt het dan wel ? en ook al eens goed op spyware en virussen gescand?

Ook is IE geen OS, maar software, dus verplaats ik je topic van Windows Operating Systems naar Software Algemeen :)

[ Voor 9% gewijzigd door sanfranjake op 02-12-2004 16:39 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 08:50

blizt

Wannabe-geek

Heb je het al geprobeerd met 'n "alternatieve" browser? Firefox of Opera bijvoorbeeld...

United we stand, and divided we fall

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik heb het zelfde probleem, en ik heb ook alternatieve browsers geprobeerd. Het ligt dus aan mijn linksys 54g router of de netwerkkaart van de computer... Geen idee hoe ik het moet oplossen,

[ Voor 11% gewijzigd door Flaman op 10-12-2004 17:16 ]

Pagina: 1