Toon posts:

[HTML/PHP] Uploaden van smileys naar je forum

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een forum voor vriendenclub. Nu is er de mogelijkheid om je eigen smileys te uploaden naar de site, zodat het wat interessanter wordt. Er wordt uitgelegd hoe dat moet:

Om een smiley pack aan te maken met je huidige geinstalleerde smileys, kun je hier klikken om het smiles.pak bestand te downloaden. Hernoem het bestand naar een geschikte naam, maar houd de .pak extensie. Maak vervolgens een izp bestand aan met al je smiley plaatjes plus dit .pak configuratie bestand.

Nu kan ik nergens op i-net (google, altavista) iets vinden over izp-bestanden. Hoe maak ik zo'n bestand, ik heb gewoon een aantal smileys die ik dan als izp bestand wil krijgen.

Alvast bedankt.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Is dat geen typefout en word er ZIP bedoeld :?

Verwijderd

Dat moet zip bestand zijn.

Verwijderd

Topicstarter
lol, ok, kan ik dit dan weer wissen?

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 17:36

vinnie1908

Appel != peer

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif kan je daarvoor gebruiken. Kan je melden dat hij dicht kan :)

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:06
OK, het spel is uit :P

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.