Toon posts:

[XP] Geen toegang tot files na fresh install

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allen,

Het werd nogmaals tijd om windows xp opnieuw te installeren en nu zit ik met een ambetant probleem.
Nadat ik alle belangrijke files gebackupped had op mijn tweede partitie en xp opnieuw geïnstalleerd was, kan ik deze files niet meer openen.

Die hele map stond ingesteld als hidden, maar ik denk niet dat dit zo relevant is.
Waar wel het probleem zit (denk ik) is dat bij "security" mijn vorige user name staat en ook de serial number van de vorige windows versie. Nu heb ik een andere versie geïnstalleerd (met sp2).

Zelfs al log ik in onder administrator, ik kan mezelf niet toevoegen bij users.
Ik krijg steeds de melding: Unknown error code 5.

Iemand een idee hoe ik toch toegang krijg tot deze bestanden? Mijn thesis van vorig jaar staat hier oa en die wil ik toch niet verliezen!

Bedankt ik elk geval.

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-03 10:30

Glewellyn

is er ook weer.

Ik begrijp dat je hem niet wil verwijderen, maar in het volgende topic vindt je denk ik de nodige informatie:

[rml][ XP] Hoe een locked folder te verwijderen?[/rml]

[ Voor 42% gewijzigd door Glewellyn op 02-12-2004 13:09 ]

*zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Glewellyn schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:08:
Ik begrijp dat je hem niet wil verwijderen, maar in het volgende topic vindt je denk ik de nodige informatie:

[rml][ XP] Hoe een locked folder te verwijderen?[/rml]
Thx voor de snelle reactie.
Volledig over gekeken.

Even vluchtig gelezen, ben gekloot.
Encryptie staat blijkbaar ook op, dus op een legale manier geraak ik er niet meer aan.

Verdekke |:(

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Trebbel, dit staat letterlijk in Windows Operated Systems - FAQ vermeld. Als je de oorspronkelijke keyfile nog hebt is er nog wel het een en ander te redden.

Zou je de volgende keer iets meer willen zoeken voordat je je probleem hier neerlegt? Ik zie geen toegevoegde waarde meer in dit topic, en ga het dan ook sluiten. Lees Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.