Toon posts:

[2000] Probleem met muisaanwijzer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Windows 2000 SP4, op een Intel Celeron 1,8 Ghz. En heb sinds kort een raar probleem.
Als ik op de klok ga staan in de taakbalk, dan komt er een soort popupje naast je aanwijzer met
de datum. Althans, dit zou zo moeten zijn. Deze is ineens leeg. Ik zie alleen een geel leeg veldje.

Dit is overal zo. Als ik op de startknop ga staan, op snelkoppelingen, links in webpagina's.

Ik vind het moeilijk zoeken op internet, omdat ik niet precies weet waar ik op moet zoeken.
En bij de eigenschappen van de muis, kan ik ook niet vinden. Ik heb dus nog niet veel gedaan om een oplossing te zoeken. Hebben jullie misschien enig idee hoe dat popupje heet?

Alvast bedankt!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Al eens goed gescand op virussen en spyware? SP4 opnieuw geinstalleerd? Wat heb je allemaal al geprobeerd om het op te lossen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik idd gedaan. Gescanned met Spybot en Ad-aware. Heb al de nodige forums afgesnuffeld, maar het probleem is dat ik niet weet waar ik op moet zoeken. Want als je op "muisaanwijzer", "muis opmerking" ed. zoekt, krijg ik weinig info. Vandaar mijn vraag
hoe dit veld heet.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 02:38

leuk_he

1. Controleer de kabel!

dat gele ding noemt MS een screentip.

Probeer je video kaart acceleratie eens 1 tipje terug te zetten. (ergens onder system ->propterties -> troubleshooting )

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.