Toon posts:

Ati Radeon9700 pro vertoont kuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Gisteren was ik HL2 aant spelen, de death match dan want de single had ik al uitgespeeld (zonder ooit problemen te hebben gehad met de hardware) en opeens krijg ik allemaal rijtjes met rode lijntjes in beeld ik kon wel door spelen maar het zag er weird uit.

Toen ik terug naar windows ging bleven deze rijtjes gewoon te zien ze versprongen wel van formaat maar het idee bleef het zelfde, toen ik vervolgens paint opstarte om een screen te maken werden als die rijtjes met rode lijntjes lichtblauw.

na reboot was er niks in windows te zien totdat ik dus een andere game opstarte The sims 2 en daar ik exact hetzelfde kreeg....

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/eagle47/weird.jpg

bovenstaand was dus in de game exact het zelfde alleen rood.

graag jullie reacties! _/-\o_

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:48
Draait de fan op je kaart nog goed? Dit lijkt op een hitte-probleem.

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij wel, hoe kan ik dat controleren. En zou het echt wel een hitte probleem zijn, kheb em al 2 jaar en nooit een probleem....

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

fannetje gesleten
stof in je cooler
heb je geen proggie waarmee je je temps kan uitlezen?

(is ie overclocked?))

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:48
Temps kun je niet uitlezen bij een radeon 9700.

Verwijderd

je kast effe open schroeven en voelen hoe heet je kaart is, en dan goed kijken of je koeler wel draait.

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-07 17:10
Ik heb exact hetzelfde gehad met mijn 9500, heb nu trouwens ook 9700 pro :P

Dit krijg je wanneer je chip te heet geworden is, sorry maar je kaart is kapot, ik had mijn koeler er niet goed op zitten waardoor ik hetzelfde te zien kreeg als jij nu hebt. Vandaar dat ik toen een 9700 gekocht had, die 9500 ligt nu in mn kast niets meer aan te doen.

Je kunt de strepen verminderen door een hogere resolutie te pakken geloof ik, maar als je verder nog niets gedaan hebt zou ik eerst eens heel snel je comp uitzetten en zorgen dat de koeler er goed op zit. Niet dat het zoveel zin heeft want hij is gewoon echt kapot.

HL2 heeft hem waarschijnlijk gemold ->> SCHADECLAIM!!!!

Geen wonder dat je bij een bepaalde versie gratis een videokaart kreeg ;)

EDIT:
ik lees net je verhaal trouwens goed door, er is nog hoop, sluit je comp z.s.m. af en zorg dat de koeling goed zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Shaflic op 02-12-2004 13:13 ]

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

HL2 heeft hem waarschijnlijk gemold ->> SCHADECLAIM!!!
eh, als die kaart te warm wordt voor de cooler ga je toch niet hl2 aanklagen?? dan is de cooler niet krachtig genoeg/verstoft/versleten...
dat kan je wel vergeten...

is ie overclocked (geweest)?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

hmm...btje jammer he :D

ik heb precies hetzelfde gehad met me G6800 Ultra....
kdenk dat er deze of gene module op je vga kaart aan gort is... (RAMdac???)
RMA naar leverancier zou ik doen he...

MSI GX660R for the win!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-07 17:10
J2pc schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:18:
[...]

eh, als die kaart te warm wordt voor de cooler ga je toch niet hl2 aanklagen?? dan is de cooler niet krachtig genoeg/verstoft/versleten...
dat kan je wel vergeten...

is ie overclocked (geweest)?
was ook niet serieus bedoeld :P

HL2 is te mooi, het vraagt zoveel van je kaart dat ie te warm wordt. Maar een koeler moet gewoon voldoen aan de eisen en dat is dat ie op iedere temperatuur genoeg koelt. Als hij versleten is oid kan je hl2 niet de schuld geven idd.

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Shaflic schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:36:
[...]

was ook niet serieus bedoeld :P

HL2 is te mooi, het vraagt zoveel van je kaart dat ie te warm wordt. Maar een koeler moet gewoon voldoen aan de eisen en dat is dat ie op iedere temperatuur genoeg koelt. Als hij versleten is oid kan je hl2 niet de schuld geven idd.
ik was al bang dat we naar de 'see-you-in-court' cultuur gingen neigen :+

maar ik denk dat je bedoelt bij iedere load.. :P

Pagina: 1