Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG?] Soort shift functie op pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 21:13
Dit wordt ff een zeer vage beschrijving ..ik kan er niets aan doen ;)

Soms (gebeurd random zo nu en dan) wordt de hele pagina geselecteerd en het maakt dan niet uit waar je klikt..de selectie gaat niet weg.
Ook kan je dan nie meer scrollen want dan vliegt explorer naar paar pagina's terug.
De keren dat het gebeurde was nadat ik op een link had geklikt en daarna weer gesloten.
(link open ik door shift in te drukken en dan op link te klikken)

Ik heb geprobeerd het opnieuw voor elkaar te krijgen maar dat lukt niet, ik weet wel dat je hetzelfde effect krijg als dat je de shiftknop indrukt en dan ergens klikt op de pagina of met ingedrukte shift gaat scrollen.

Om ff iedereen voor te zijn.. me shift blijft NIET hangen ;)
Het is ook trouwens pas gekomen na die nieuwe layout voordien nooit last gehad

• b..RAM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:38
hele pagina selecteren die ik altijd met ctrl-a dus waar je die shift vandaan haalt :?
ik denk dat dit eerder aan je browser ligt dan aan GoT

offtopic:
je beschrijving is wel erg vaag... :)

[ Voor 17% gewijzigd door b..RAM op 02-12-2004 11:26 ]

• eXistenz
b..RAM schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:25:
hele pagina selecteren die ik altijd met ctrl-a dus waar je die shift vandaan haalt :?
ik denk dat dit eerder aan je browser ligt dan aan GoT
Ik zeg niet dat IK de hele pagina wil selecteren ? ik zeg dat de hele pagina gelecteerd wordt...
En die shift... als ik de shift indruk en dan scrol dan krijg ik het effect wat ik ook krijg als die "bug" zich voordoet

Het lijkt gewoon alsof de shift ingedrukt blijft.

Waarom zou het meteen aan mijn browser liggen ? Ik heb nog nooit last ervan gehad en sinds gisteren na die nieuwe layout is het ineens

*ja ik zei al dit wordt een vage omschrijving :(
maar om duidelijker te omschrijven.. hou je shift maar ingedrukt en ga dan maar eens klikken op de pagina of scrollen. Dat is precies wat ik dus af en toe heb zonder dat IK de shift indruk ;)

[ Voor 17% gewijzigd door eXistenz op 02-12-2004 11:32 ]

• AzzKickah
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Uhm als je SHIFT+Scroll doet, dan ga je gewoon naar de vorige of volgende pagina hoor... :?

• eXistenz
AzzKickah schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:35:
Uhm als je SHIFT+Scroll doet, dan ga je gewoon naar de vorige of volgende pagina hoor... :?
Ook kan je dan nie meer scrollen want dan vliegt explorer naar paar pagina's terug.
Dat zei ik dus al in me 1e post ? ;)

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 20:27
Heb je je cookies en dergelijke bestanden al eens verwijderd?

• eXistenz
PcFer schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:39:
Heb je je cookies en dergelijke bestanden al eens verwijderd?
Heel toevallig gisteravond gedaan, maar ik had er net ook weer last van dusja ;)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

welke browser heb je, en heb je er ook last van met de oude template (instellen in je voorkeuren of ?templateset=got achter de url plakken)
ik denk dat dit gewoon een foutje aan de client kant is, bij jou dus ;)

• Haploid
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-12-2021

Haploid

Doh!

Misschien dat je sticky keys aangesprongen is? Dat is een van die irritante instellingen onder Accessibility Options die je pas tegenkomt als het niet uitkomt. Sticky keys wordt geactiveerd door vijfmaal op de shift te drukken (tijdens computerspel meestal).

Hey, I came here to be drugged, electrocuted and probed, not insulted.

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01
Heb je een draadloze muis/toetsenbord combi? Bij mij (Logitech Cordless Desktop Optical) heb ik wel eens in diverse programma's dat als ik een toets indruk en tegelijk een muisbeweging maak, dat er dan "iets geks" gebeurd. Bijvoorbeeld een andere letter dan je intoetst, maar ook wel eens inderdaad zoiets als selectie of verschuiving van een deel van tekst. Het lijkt beter te gaan als de muis resp. toetsenbord zich niet ten opzichte van elkaar tussen ontvanger en het toetsenbord resp. muis bevinden.

• eXistenz
Erkens schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:44:
welke browser heb je, en heb je er ook last van met de oude template (instellen in je voorkeuren of ?templateset=got achter de url plakken)
ik denk dat dit gewoon een foutje aan de client kant is, bij jou dus ;)
Ik heb IE 6
En of ik last heb in die oude template dat kan ik nu niet "ff" testen want het gebeurd niet bepaald op commando :(
Maar ik zal de oude template weer aanzetten en dan vandaag kijken of het weer voorkomt.
In iedergeval heb ik voor deze nieuwe layout nooit last gehad ervan (waarmee ik niet wil zeggen dat het niet aan mij kan liggen daarom post ik het hier dan kom ik er vanzelf wel achter of ik de enigste ben ;) )

• eXistenz
Haploid schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:45:
Misschien dat je sticky keys aangesprongen is? Dat is een van die irritante instellingen onder Accessibility Options die je pas tegenkomt als het niet uitkomt. Sticky keys wordt geactiveerd door vijfmaal op de shift te drukken (tijdens computerspel meestal).
Nope niet aangesprongen
Heb je een draadloze muis/toetsenbord combi? Bij mij (Logitech Cordless Desktop Optical) heb ik wel eens in diverse programma's dat als ik een toets indruk en tegelijk een muisbeweging maak, dat er dan "iets geks" gebeurd. Bijvoorbeeld een andere letter dan je intoetst, maar ook wel eens inderdaad zoiets als selectie of verschuiving van een deel van tekst. Het lijkt beter te gaan als de muis resp. toetsenbord zich niet ten opzichte van elkaar tussen ontvanger en het toetsenbord resp. muis bevinden.
Ja ik heb ook een draadloos toetsenbord van logitech.. alleen de muis is gewoon vast met draadje, maar 1e keer dat ik dit probleem heb

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

dubbel, want hangt hier mee samen: Sleepklikje in het bruin knalt pagina naar beneden

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.